Recenze (103)
Útok dvojhlavého žraloka (2012)
Tyhle filmy se nedají hodnotit. Je to jasnej odpad, ale bavim se u toho tak, že je to na pět hvězd.
Věc: Počátek (2011)
Může mi někdo vysvětlit proč zrovna jen u nás mají distributoři neskutečnou touhu název filmu buď totálně přetvořit a nebo s si k němu alespoň něco nesmyslného přidat? Zajímala by mi odpověď na otázku, co na tom je ten Počátek? No nic, film se mi líbil, remaky nikdy nesrovnávám s originálem, takže hodnotím jako samostatný film. Má to svoje mouchy, hlavně co se týče propracovanosti jednotlivých charakterů, ale už jen za vizuální efekty nemůžu dát jinak než 4 hvězdy, ty se opravdu povedly.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Spolu s Dexterem nejlepší seriál! Co k tomu dodat? Yeah Mr. White. Yeah SCIENCE! BIATCH!
Země mrtvých (2005)
Strašná nuda. Skoro zbytečný film.
Dinoshark (2010) (TV film)
Krokožralok požírá přístav, mění velikost (jednou je 2x velký jako člověk, jindy polkne plachetku i s posádkou), občas se vynoří na hladinu a zamručí. Skáče líp než Willy. Konkurence: Shark Attack 3: Megalodon
The Daisy Chain (2008)
Totální nuda bez konce. Podbné (a lepší) filmy, které jsem viděl: ☞ The Orphan ☞ El Orfanato ☞ Låt den rätte komma in ☞ Case 39 ☞ Eskalofrío ☞ Kilómetro 31
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
WTF? :-)
Otevřené moře (2003)
Docela napínavý, chvílema jsem nedokázal předpovědět, co přijde dál, což u takových filmů nebejvá problém, ale celkově je to takový moc vleklý. Horší průměr. Podobné filmy které jsem viděl: ☞ The Reef
Frozen (2010)
Lepší průměr, zkrátit to o 20 min a je to na 4 hvězdy. Podobné filmy které jsem viděl: ☞ Touching the Void ☞ 127 Hours
Obřad (2011)
Bohužel nuda. Zkrátit to tak na 45 min a bylo by to na 4*, ale takhle mě to opravdu skoro uspalo.