Recenze (446)
Police Story 2 (1988)
Pěkný film.Jackie Chan opět výborněj,ale něco mi prostě říká,že jednička byla jedinečná!
Sindibádova dobrodružství (1996) (seriál)
Miloval jsem Sindibáda jako malý a málem bych na tento seriál úplně zapomněl.
Kameňák 4 (2013)
Opravdovej HNUS toto.Stačila mi chvíle a už mi bylo z těch hrůzostrašných kanálů zle.Jestli se tohle někomu líbí,tak ať se jde léčit!
Kdo přežije - Ostrov vykoupení (2011) (série)
Boston Rob!!!! :-)
Kovbojové a vetřelci (2011)
Chvílemi opravdu směšný,trapný film.Ale i tak se to dalo.Takový slabší tři hvězdičky.
Kdo přežije - Cagayan (2014) (série)
Že by mohl SURVIVOR ještě nějak překvapit?Ano dokáže,po dlouhé době mě ohromil,jen tak dáál.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
S Budem a Terencem je toto můj druhý nejoblíbenější film.Je to skvělá zábava,která občas přijde vhod,ale na pistáciovou zmrzlinu to nemá.
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Jak já jsem se pletl,když jsem si myslel,že na nějaký perfektní seriál už nenarazím a ono z ničeho nic vidím 22 geniálních epizod.Ani jedna z nich nemá sebemenší chybu.U závěru jsem myslel,že se mi zastaví srdce :-).Takové závěry bych přál více serálům.Obsazení špičkové, všechny postavy mi seděly.Hudba mě také potěšila.No co víc si přát???No nic byl jsem součástí něčeho úžasného.
Z pohádky do pohádky aneb Kreslené pornohrátky (1980) (seriál)
Je to prdel :-),koukáme na to na stavbě když je nuda.
Hannibal (2013) (seriál)
Obrovské zklamání.Velká bída,ale i tak když to shrnu tak aspoň ty tři hvězdičky dám.