Recenze (131)
Croodsovi (2013)
Asi nemám smysl pro humor...
Ledové království (2013)
To je jak kdyby se Troška vrhnul na animáky...
Gravitace (2013)
Malinko tomu něco schází... Asi tak 30 minut stopáže a nějaký děj. Dalo by se i říci, že nebýt Sandry Bullock ve spodním prádle, tak na tom filmu není nic zajímavého, a přesto mě to bavilo!
Únos (2012)
Krásnej Stockholm, krásná Jennifer :-)
Až po uši (2014) (seriál)
Nedokážu uvěřit, že v Čechách vznikl seriál na který se dá koukat. Je to vtipný a na nic si to nehraje. Kámen tu š*ká cihlu už od začátku a ani se to nesnaží skrývat za stupidní charaktery postav. První série je boží, vtipná, originální. Druhá je značně pokleslá, méně vtipná a spíše tragikomická.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Zatím jsem vyloženě na začátku a čekám, co se z toho vyvrbí, ale už po pár dílech vím, že jsem závislá! 1. série 100% na pách chyb je téměř dokonalá. Zas je to seriál, který je o něčem jiným, než jsme zvyklí. 2. série 80% námět je skvělej, příběh taky, ale dát tomu hned tři hlavní myšlenky, to byla velká chyba. Kdyby se tahle série osekala o toho divnýho Mengeleho a E.T.-ho, tak by byla možná lepší, než ta první.
Zrcadla (2008)
Vyvíjelo se to slušně, ale konec nevygradoval tak, jak to slibovalo. A od kdy nosí jeptišky snubák?
Buffy, zabíječka upírů (1992)
Občas je něco tak blbý, až to vlastně je docela koukatelný...
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Mě se to prostě líbí... Šutr, natvrdo, do mě!
Need for Speed (2014)
Kdybych hodnitila výš, asi bych tím urazila i ty méně vydařené díly Rychle a zběsile. Koukat se na to dalo, děj to kupodivu taky mělo, ale někdo zapoměl tvůrcům říct, že do filmu s kurevsky dobrejma autama, patří i kurevsky sexy herci...