Recenze (206)
Milí lidé (2010)
Velmi zvláštní film s naprosto neuvěřitelným, přesto ale perfektním závěrem. Takovouhle směsku lidí s jejich úchylkami a starostmi dát dohromady je prostě skvělý nápad. Dánové mne opět velmi mile překvapili.
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Těžkotonážní nářez ze země pomerančů a koridy. Sonda do vězeňského prostředí, ve kterém jsou teroristé z ETA důležitější rukojmí než samotní bachaři. Na životě obyčejného bachaře už tolik nezáleží, obzvlášť, má-li nastoupit až zítra. Samozřejmě, že postavy Malamadra a Juana Oliviera byly dobře napsané, ale já bych vyzdvihl postavu Apače, protože to je přesně ten typ svině, která přežije za každou cenu, a pro mne byla jeho postava z vězňů nejvíc uvěřitelná. Každopádně, velmi dobrý kousek, který rozhodně neopomeňte, máte-li rádi filmy z vězeňského prostředí. „Děláš co můžeš a víc. Musíš mít hodně odvahy na to, cos udělal. Přijít sem a tvrdit nám všem, že jsi vězeň. A pak se ti to posralo tím, co se stalo Eleně. Život ti dá přes držku jedna dvě.“
menZONE (2012) (pořad)
Dneska jsem si pustil ze zvědavosti jeden díl na PrimaPlay a, světe div se, na odpad! to není. Jako takhle, ti dva odporňáci jsou fakt trapný, ale probírají zajímavá témata, která se na obrazovce zase tak často nevyskytují (graffiti, parkour). Což je u mne plus a proto dávám jednu hvězdu. Řekl bych, že si čas od času i nějaký další díl pustím (což je další důvod, proč nedat odpad!).
Pod maskou (2006)
John Feldmann z kapely Goldfinger: „Lidé z ALF nikdy nezranili jediného člověka nebo zvíře, nikdy, v žádné jejich akci. Takže, jak je můžou srovnávat s lidmi, kteří vlítnou letadlem do budovy?“ Rozhodně plný počet, na komentář nemám sílu, ale jeho větší část by byla o demenci jednoho z těch předchozích pěti komentujících. Hádejte kterého ;) (Pro ty, kdo se na mne případně budou zlobit za to urážlivé slovo, mám jediný vzkaz - když si někdo neumí zjistit fakta, ale stejně napíše "Ako sliepočku na ktorej robili celý život pokusy vypustia do lesa aby žila v harmónii s ostatnými zvieratkami?", tak si jiné označení nezaslouží. A to se na mne nezlobte, ale ještě jsem použil velmi mírné slovo).
Žluté moře (2010)
Tak tady jsem zase jednou dostal, obrazně řečeno, po čuni. Pomalejší, hodinu trvající rozjezd vystřídá makabrózní akce, při které lítají nože, sekyry, prasečí kosti a další věci, kterými lze ublížit člověku. Ani se vám nechce věřit, že hlavní hrdina, taková sušinka, tolik vydrží. Jak přibývají další aktéři, tak se tempo zvyšuje. Dokonce se dočkáme i efektní honičky v autech. Prostě akčňák se vším všudy, ideální na odreagování (já vim, až na těch 157 minut). Jen to zobrazení neschopnosti jihokorejské policie bylo dost přehnaný, ale co už, aspoň to byla trošičku vtipná vsuvka do toho marastu a zmaru kolem. Podtrženo, sečteno, čtyři hvězdy, jen to fikne.
Ostrov pokladů (2007)
Jedna hvězdička za levé prso, druhá hvězdička za pravé prso Alice Taglioni. Jinak těžce nezáživný film, na který do týdne zapomenu (což vlastně odpovídá těm dvěma hvězdám, většinu takto hodnocených filmů prostě zapomenu).
Inspektor Taggart - Špatná medicína (2010) (epizoda)
Jeden z lepších dílů nové řady seriálu Taggart, v čele se šéfinspektorem Bergem, s nečekanou zajímavou pointou. U mne tak na 65 %, protože je zde ale příliš málo hodnocení a odpad! uživatele 6sense IMHO příliš snižuje celková procenta, zaokrouhlím to pro tentokrát směrem nahoru.
Gang Story (2011)
Momon si ze všeho nejvíc cení přátelství. Je schopný pro něj obětovat téměř cokoli, i kdyby to mělo znamenat, že opět, po pětadvaceti letech, poruší zákony. Co když ale všechno není takové, jaké se to zdá být? Další pecka od Oliviera Marchala, podpořená vynikajícím výkonem Gérarda Lanvina. Francouzi tenhle žánr prostě umí, což už ukázal Veřejný nepřítel č. 1. (možný spoiler!) Jediné, co mi zkazilo stoprocentní zážitek, bylo podivné sledování policií. V jednu chvíli je na hlavního hrdinu nalepených snad pět aut a v další chvíli, navíc po povedené akci, ho nikdo nehlídá.(konec možného spoileru) Dávám čtyři hvězdy, protože je to možná drobnost, ale mně to vadilo. (speciální poděkování patří uživateli topr harley za titulky)
Temný příliv (2012)
Filmy se žraločí tématikou fakt můžu a občas jim i přihodím něco navíc, než si zaslouží, ale tohle bylo vysloveně šlápnutí vedle. Tady nefunguje snad vůbec nic, možná jen zatím stále ještě pěkné tělo Halle Berry. To, že napětí bylo ve filmu téměř nulové a to, že jsem několikrát nechtěně (respektive myslím, že to v té situaci tvůrci rozhodně nezamýšleli jako vtip) vyprskl smíchy, mi nedovolí dát víc než jednu hvězdu. „Protože co?“ „Zukie, protože!“