Recenze (428)
Já, Frankenstein (2014)
Tupa jednohubka, nad kterou je dulezite hlavne prilis nepremyslet, ale diky libivemu vizualu s dostatkem akce me to na hodinu a pul zabavilo.
3 dny na zabití (2014)
Akcnak s prostym scenarem, bez napadu, ale prekvapive slusnym zpracovanim akcnich scen i kamerou. Humoru se narozdil od akce tolik nedari. K. Costner svou praci sice odvadi, je ale pro me je obtizne predstavit si ho jako zabijeckeho agenta, Connie Nielsen v roli manzelky naprosto bez vytek (az ji pro takovou roli skoda). Jako jednohubka to splnilo ucel, podruhe to ale videt nepotrebuji.
Příběh kmotra (2013)
Smutna vypoved o stavu nasi spolecnosti podana formou solidniho kriminalni thrilleru s elitnim hereckym obsazenim a nekolika, na ceske pomery, docela povedenymi akcnimi momenty. Presto na me film pusobi docela neosobne. Mirne nadprumerne.
Tunelové krysy (2008)
Zajimave prostredi, klaustrofobicka atmosfera, nevsedni namet i uchazejici akce, me to bavilo.
Dobrý ročník (2006)
Film s R.Crowem o arogant. a bezcitnem businesmanovi, v kterem laska a vzpominky na detstvi stravene ve Francii probudi lepsi ja. Crowa mam rad, M. Cotillard je kocka, ktera umi a zkuseny Ridley Scott odvedl svou praci take dobre, ALE vadil mi scenar, humor mi prisel prilis nuceny.
Uprchlík (1993)
Jiz klasicky akcni krimi s H.Fordem, ktery mozna neohromi, ale rozhodne neurazi a nenudi.
Gattaca (1997)
Jeden z nejkrasnejsich soundtracku, jake kdy ve filmu zaznely. Vzneseny, inteligentni pribeh, bravurni vykony of Ethan Hawke, Uma Thurman and Jude Law. Pro me jeden z nejlepsich filmu vubec. Odbocka : Myslim, ze to je mene scifi nez se domnivame, nebot uprava genetickeho kodu (at legalni ci ne) je jen otazka casuneni a verim ze za vojenskymi ucely jiz nyny testovana.
V zajetí démonů (2013)
Technicky velmi dobre zmaknuty horror. Temna strasidlena atmosfera, spusta lekacek, dobre herecky i rezijne. I presto ze namet - rodina se prestehuje do domu kde strasi - zni hloupe a omsele, napad se zivotopisnym zpracovanim (ktere je kupodivu pravdive, coz jsem zjistil az na konci filmu) do filmu vnasi realnost, vaznost a excelentni zpracovani s desivou atmosferou radi The Conjuring na vrchni pricky(pricku) sve kategorie v tomto roce.
Nádherné bytosti (2013)
Romanticka tupost se slabym hereckym vykonem hlavni predstavitelky
Memphiská kráska (1990)
Nevim jestli jsou dialogy realne, ale me stvaly a nebavily. Koukat 2 hodiny na vojaky, co se chovaji jak idioti nemusim. Sila kamaradstvi, party na cemz by to melo byt zalozene, jsem z toho vubec necitil. Charisma zadny z mladych hrdinu nema. S nazorem ze to, co je pro ponorky U-boat je pro letadla Memphiska kraska …. se absolutne nemuzu ztotoznit, U-boat byla preplnena napetim, u Memphis Belle se u me nedostauji emoce, postradam atmosferu.