Recenze (354)
10 položek a méně (2006)
Freeman je hviezda, pohoďák. Takmer 4*. Inak fajnový nezávislý film kazí občasná naivita a fakt, že je vlastne "o ničom".
Kokoda (2006)
Hrozné utrpenie si tam zažili v pralese, spracovaním je ale film nudný, už sa zdá, že to bude zaujímavé, ale stále slabé, nuda.
Achilles a želva (2008)
skvely Kitano, ale trosku prilis morbidne na moj vkus, niektore sceny su uz tazko prijatelne, azijsky extrem ako napr. Kim Ki Dukov ostrov
Strom života (2011)
Zábery z detstva chlapcov, momenty rodiny sú atmosfericky úžasné, kamera ide doslova nakožu postavám. Namiesto zodpovedania otázok a doriešenia deja, vložil Malick ezoterické úlety. Nedokončený film. Škoda nevyužitého potenciálu.
Zkáza Ecobanu (2003)
Pekne kreslené, priemerný scenár a ku koncu príšerne emocionálne zveličené.
Ong-Bak 2 (2005)
Oproti Ong Bak je to pitomá fraška, ale oplatí sa pozrieť si aspoň posledných 40 minút filmu kvôli choreografii bojového umenia Tonyho Jaa. Bez neho by to bolo za 1 z 5.
Královna Alžběta (1998)
Ťažké, ťažké....intrigánska dráma s pozoruhodnými, priam divadeľnými výkonmi. Ale dlhé, ku koncu už priam nepozerateľné.
Terminator Salvation (2009)
Režisér McG šikovne využil retro prvky (zaužívané frázy z predošlých dielov, krátky song Guns’n’ Roses, krátky záber s Arnoldom), naviazal na predošlý dej, všetko zapadá ako skladačka a môžeme vidieť, ako v budúcnosti vyzerá život, ako vznikli jazvy na tvári Johna Connora, predchodcov T-800. Skvelý Sam Worthington, hudba Dannyho Elfmana a Moon Bloodgood povie krásnu vetu "you can focus on what is lost or fight for what is left", ale ten pátos... a naivnosť.... Nemá to náboj ako I. a II. diel. 4*
Hrdinové války (2007)
Dosť silná agitka KS Číny, ukazuje nám hrdinstvo a „dobro“ Červenej armády. Rozpočet vlády bol štedrý, technicky film skvelo spracovaný, ale s prehnaným pátosom.
Wanted (2008)
Mix Terminátora, Matrixu a Nočnej hliadky. Avšak pútavo natočený mix.