Recenze (779)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Na první pohled je dvojka Terminátora stejně dobrá jako jednička: akční, napínavá a opět skvěle zahraná (poklona Robertu Patrickovi, ze kterého to zlo sálalo na míle daleko). Na druhou stranu je ale Den zúčtování oproti prvnímu dílu mnohem více moralistický, sentimentální a možná se až zbytečně snaží o nějakou humornou stránku. Dávám sice pouze 4 hvězdy, ale obecně jsem ze série Terminátora zatím velice překvapenej a nadšenej. Uvidíme, co přinesou další díly.
Spálené stodoly (1973)
Průměrná detektivka, která nabízí to, co už jsme viděli několikrát – jednoduchou vraždu a její následné vyšetřování. Simone Signoret film herecky táhne a Alain Delon statně drží krok. Ale přesto, že jsou Spálené stodoly docela fajn podívaná, není v nich nic, co by stálo za zapamatování. Spálená šance.
Terminátor (1984)
Nevěřil jsem tomu, ale Terminátor mě fakt hodně bavil. Je to sice "jenom" obyčejná střílečka, ale akční scény maj koule, u honiček ve městě jsem byl napnutej jak trenky, Linda Hamilton hraje skvěle a Arnold by za tu chladnokrevnost měl dostat metál. Terminátor asi není úplně nejvíc nejlepší akční film, ale určitě je nejnadčasovější a proto těch pět hvězd dám s klidným svědomím.
Na Hromnice o den více (1993)
Luxusní záležitost. Hrozně roztomilej film, kterej nepostrádá vtip, originalitu a dobrej scénář. Herecky jsou Hromnice mistrně zvládnutý, nejenom od Billa Murrayho, ale i od dalších herců (včetně těch nejmenších rolí). V rámci svýho žánru (romantická komedie) se jedná o naprostou špičku.
Na hraně zítřka (2014)
Špičková podívaná... Obecně tenhle žánr moc nevyhledávám, ale to, co tady režisér předvedl prakticky nemělo chybu. Má to hlavu i patu a to tempo je naprosto strhující. Dvě hodiny utečou jak prd ve větru – kdyby měl film ještě hodinku navíc, věřím, že by mi to nevadilo.
Ona (2013)
V podstatě bych mohl zkopírovat komentář uživatele Rocky88, abych vyjádřil svůj názor. Celou dobu to bylo fajn, ale konec byl zmaštěnej. A to jsem se fakt od začátku skvěle bavil, Scarlett je sympatická jak snad nikdy předtím, Joaquinovi tu roli žeru i s navijákem. Nakonec se ale z toho stal naprosto zbytečnej film, bez nějaký větší pointy nebo vyvrcholení. Škoda.
Letadla 2: Hasiči a záchranáři (2014)
Dvojka byla asi ještě horší než jednička. Zatímco v prvním díle jsem si ještě užíval atmosféru závodů a "nával" adrenalinu, dvojka se snaží být až moc dramatická, což tomuhle žánru rozhodně neprospívá.
Hotel Transylvánie (2012)
Já už prostě těmhle animákům nemůžu dávat vyšší hodnocení. Všechno, co jsem viděl v Hotelu Transylvánii, jsem už tisíckrát viděl někde jinde. Jasně, blbost to vysloveně není, ale animace, příběh, "zvraty v ději", rádoby vtipné situace, to už tu fakt máme potolikáté... Tenhle animák je ve výsledku jenom ubohá snaha, jak si mohou tvůrci namastit kapsu.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Dvojka byla pro mě docela příjemným překvapením. Přestože první polovina filmu nenasvědčovala žádnýmu zázraku, od prvního setkání s Dragem dostane film grády. Docela jsem uvítal, že se film nesnažil bejt nějak extra vtipnej. Těch scén, kdy bych se vyloženě smál je tam minimum a je to jenom dobře. Takhle jsem dostal "jenom" příjemně akční a dobrodružnej animák. Tleskám a těším se na trojku. :-)
Casablanca (1942)
Casablanca byla pro mě velice příjemným překvapením. Čekal jsem jenom nějakou romatickou slátaninu, ale dostal jsem sice romatickej film, ale okořeněnej takovou krimi vložkou, sem tam velmi vtipnou ("Budeme tam v šest." - "Já tam budu v 10." :-D). Příběh má spád, hodina čtyřicet uteče jak voda. Tohle je další z filmů, na kterej se kdykoli rád podívám znovu, i kvůli dobové hudbě.