Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Obyčejná žena zjistí, že globální streamovací služba zpracovala její život, včetně jejího tajemství, do dramatu, ve kterém hlavní roli hraje hvězdná herečka Salma Hayek. (Netflix)

Recenze (108)

Rayen1 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Trochu mindfuck, trochu víc... Celkem dost. Je to dobrý, ale není to nejlepší. Jo a Netflix to udělal zas: "Salmu máme? Jo, dobrý... Mindfuck taky? Jep, taky... Parodii na Netflix? Co nám tam ještě chybí, kruci... Jo, mám to! Ještě lesbičky a gaye! Ty nesmí v naší tvorbě přeci chybět!" 😅 Násilné potlačování homosexuality - Netflix style (opět), ale na hodnocení to nemá vliv, jen říkám, co vidím... 🤷‍♂️ Díl byl celkem dobrej, to zas jo... ()

Peky 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Téma umělé inteligence je v současnosti atraktivní, nicméně celá řada věcí v této epizodě nedává vůbec smysl, a to ji celkově sráží. Seriál jsem si přitom v minulosti zamiloval právě díky tomu, jak i přes komplikovaný námět do sebe vždy všechno na konci pěkně zapadlo. Humor upřímně taky nic moc, hrozně na sílu. Za mě poměrně rozpačitý úvod 6. série, který bohužel nezachrání ani teplý Asiat v sukni. ()

Reklama

SamVimes

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Zdejší Streamberry není jen libovolnou fiktivní streamovací službou, je to naprosto nezaměnitelná variace přímo na Netflix, kde má Černé zrcadlo už od třetí série svůj domov. Charlie Brooker tady naťukává cynické využití negativních emocí jakožto marketingově atraktivnějších, žhavé téma používání umělé inteligence v kinematografii (jeden z bodů sporu v aktuálních hollywoodských stávkách) i kritiku nejen Netflixu jakožto média, jež netvoří umění, ale pouze produkuje obsah, nenáročný produkt sloužící jako kulisa. Brooker tak kouše ruku, která ho krmí, ale to kousnutí je jaksi bezzubé, spíš jen pro formu, ne tak aby někoho skutečně urazil. Nechtěně tak připomíná závěr jedné z nejlepších epizod seriálu, Fifteen Million Merits z první řady, kde se hlavní hrdina vzepře systému v živém přenosu, načež mu onen systém nabídne šanci jej kritizovat i nadále, a to přímo ve vlastním pořadu. A on to přijme. Tehdy měl Brookerův projev ostrou hranu, teď už tvůrce spíš jen pobírá merity od „Streamberry“. Jinak samotná epizoda hezky pracuje s vnořenými úrovněmi skutečnosti a fikce a v závěru nabídne i jeden povedený zvrat. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Som rád, že tvorcovia BM vždy prídu s niečím originálnym, i keď samozrejme podobné záležitosti tu už vo forme celovečerákov boli, ale v tomto seriáli to pôsobí tiež vťahujúco a jednotlivé zvraty prekvapivo. I keď ten záverečný asi napadne viacerých, pričom je ale dobre, že to bolo tým pádom ešte viac meta ako sa na prvý pohľad zdá. A potešilo aj to, ako si Netflix dokáže urobiť zo seba srandu. Názov druhej časti zase celú sériu stavia ešte do ďalšej neočakávanej meta úrovne. ()

B.Wilde 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Jsou to necelé tři roky, co jsem sjela prvních pět sérií Black Mirror a to, že jsou teď nové epizody, je jako vrátit se na oblíbené místo, kde jsem našla novou uličku, kterou jsem ještě neprošla - a chci si to užít. Tenhle seriál má prostě od všeho něco a už teď se těším na zbývající příběhy. Joan Is Awful je tak trochu bizarní start série, možná z části nedotažený, ale rozhodně k zamyšlení, přesně ten styl, co mě na BM zaujal a co dělá z tohohle seriálu něco jiného a originálního. ()

Galerie (15)

Zajímavosti (15)

  • Pořad „Finding Ritman“ na streamovací službě Streamberry odkazuje na postavu slavného herního vývojáře Colina Ritmana (Will Poulter), která se objevila v interaktivní epizodě Black Mirror: Bandersnatch (2018). (jirikzaboj)
  • Reality show s názvem „Hot Shot“ na streamovací službě Streamberry odkazuje na epizodu Patnáct milionů meritů (2011), ve které je tahle show klíčová pro účastníky, kteří se chtějí vymanit z monotónního cyklu života. (jirikzaboj)
  • Animovaný titul „Rowdy and Peanut“ na streamovací službě Streamberry odkazuje na interaktivní film od Netflixu s názvem Cat Burglar (2022). Objevují se zde postavy Rowdy a Peanut a scénář měl na svědomí také Charlie Brooker. (jirikzaboj)

Reklama

Reklama