Recenze (1 736)
Pinpon (2002)
Příjemný film nejen o ping pongu. Nejvíce se mi asi líbili perfektně natočené scény zápasů, které jsou zvládnuty opravdu bravůrně.
27 šatů (2008)
Předvídatelná a to zdůrazňuji předvídatelná romantická komedie, která není nijak originální, ale zato má působyvé hlavní představitele (až na Edwarda Burnse, který mi v roli moc neseděl). Ale jinak vše v cajku. Dokonce i pár úsměvných momentů se zde našlo.
Maraton (2005)
Výborná lyrika vyprávění příběhu, která je Asii typická, je prostě brilantní. O hereckých výkonech ani nemluvě, hlavně Seung-woo Cho, který perfektně stvárnil autistického mladíka. A k tomu všemu to bylo inspirováno skutečnou událostí.
Kdo hulí, ten umí (2001)
Celý film je provoněn hip-hopem a konopím. Taková zábavná blbinka. Ústřední postavy v podání Method Mana a Redmana jsou legendární flákači, kteří se prohulili na universitu.
Tohle je Sparta! (2008)
Hoši se trošinku polepšili, ale stále jsou zde vtípky stavěné na nechutnosti a trapnosti. Párkrát sem se pousmál, ale to bylo asi vše. Díky Bohu za tu stopáž.
Psanec (2007)
Už děj sám o sobě není nijak výjmečný, ba je i celkem nezajímavý a nudný. Čím jsem byl, ale nejvíce zklamán, to byla kamera. Digitální a rychle se komihající záběry mě ve sledování velmi rušili, sice sem si na to zvykl, ale až někde těsně před koncem.
Bobule (2008)
Opravdu nevinná komedie o víně. Velmi snadný a oddychový film z příjemného prostředí pálavkých vrchů. Jediné co mě trochu zamrzelo bylo to, že si Tomáš Bařina bral až moc velký příklad z Dobrého ročníku. Perfektní byl Lukáš Langmajer v roli lehkovážného proutníka, který když řídí, tak má ďábelský výraz na tváři. Další z postav byla Klárka, kterou ztvárnila krásná Tereza Voříšková, která se v poslední době celkem hojně obsazovaná.
Venkovský učitel (2008)
Všechny postavy jsou opravdu věrohodné a velmi uvěřitelné. V současné české filmové tvorbě mi chybí výce takových snímků. Nejvíce mi utkvěla velmi citově vypjatá scéna, kde se už Petr neudržel a začal ošahávat opilého Láďu v posteli.
Návrat idiota (1999)
Herecké výkony jsou opravdu na výbornou a hlavně ten Pavla Lišky. Režie perfetní, děj sice trošinku chybí, ale o to tady nejde. Je to prostě perfektní. P.S. Do bráchovy holky se nedělá a do segřinýho kluka taky ne.
Highlander 2 - Síla kouzla (1991)
Nesrovnatelné s lyrickým prvním dílem. První půlku jsem absolutně netušil, že to má něco společného z jedničkou, ale postupem času jsem to začal chápat a nakonec to ani nebylo tak špatné.