Recenze (1 736)
Gump - jsme dvojka (2024)
O kousek horší než jednička. To je prostě směsice, že nevíš, co dál, tak tam nacpy různý nechtěně vtipné scény a dějové linky.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Ani jsem se nerozkoukal a už byl konec. Uteklo to parádně a furt se tam někde mlátila nějaká monstra. Lidi jsou jen takové nenápadné prěmostění mezi souboji a útěky.
Volha (2023) (seriál)
Tak ty vole.
Hrozba smrti (2024)
Kdybych neviděl bezstarostný originál, tak bych hodnotil trochu výše. Nicméně Jake a Conor jsou tahouny. Je pravdou, že Kelly Lynch byla hezčí doktorka.
Road House (1989)
Parádní oldschool akčňák kde Sam Elliott vládne. Kelly Lynch není rozhodně k zahození.
Ricky Stanicky (2024)
John Cena frčí, tedy spíše vlastně na ničem nefrčí. Ukradl si celý film pro sebe a vůbec to ničemu neškodí.
Náměsíčník (2023)
Mimoni v kraťasech na mne fungují.
Ptáci stěhováci (2023)
V českém znění: Filip Jančík - Kumail Nanjiani (Mack), Jitka Ježková - Elizabeth Banks (Pam), Kristýna Hotová - Tresi Gazal (Gwen), Daniel Gabriel - Caspar Jennings (Dax), Natálie Topinková - Awkwafina (Chump), Ondřej Brousek - Keegan-Michael Key (Delroy), Tomáš Juřička - Danny DeVito(Dan), Ludmila Molínová - Carol Kane (Erin), Libor Bouček- David Mitchell (GooGoo), Kateřina Kolárová - Isabela Merced (Kim), Sabina Laurinová - Tara Sands (Ellie), Jan Battěk - David Errigo Jr. (Bob), Josef Pejchal - Matthew Wood (Joe), Radovan Vaculík - Bill Farmer (Harry), Ludvík Král - Rodger Bumpass (Devon), Zdeněk Hruška - Steve Blum (Winston), Jana Stryková - Kimberly Brooks(Salsa), Lucie Kožinová - Erin Fitzgerald (Deedee), Petr Buchta - Jimmy Donaldson (Holub), Klára Kubištová, Eliška Nezvalová, Rudolf Kubík, Daniel Krejčík, Jakub Skála, Ivo Novák, Lucie Svobodová, Nikola Votočková, Vanda Hybnerová, Vítězslava Karolová +++ Šel jsem na to s dcerou a nevěděl jsem o tom nic. S úvodním předfilmem mi došlo, že to bude od Illumination Entertainment, tak jsem si říkal, že to bude paráda. A taky byla, jen je mi trochu líto, že jsem neslyšel originál hlasy, ale to se dá napravit, až to bude někde na streamu.
Agent na útěku (2012)
To je ten typ filmu, že jsem ho teď viděl, ale vůbec mi nic nenapovědělo během sledování, že jsem ho už jednou kdysi viděl. To se mi ale stalo poprvé. To že jsem to viděl jsem zjistil až tady na ČSFD podle toho, že jsem ho měl ohodnocen. Z toho vyplývá, že je asi lehce zapomenutelný.
Duna: Část druhá (2024)
IMAX rullez. Neskutečné audiovizuální hody. Podle mne to překonalo Part one.