Recenze (152)
Diktátor (1940)
Historicky veľmi dôležitý film, Chaplin dokonale paroduje Hitlera, ale miestami som zaspával.
Než si pro nás přijde (2007)
Nicholson a Freeman cestuju po svete a vedú nudné a predvídateľné rozhovory. Ako oddychovka málo vtipné, ako dráma o dvoch umierajúcich neoriginálne, predvídateľné a bez posolstva.
Legendy popu (2011) (pořad)
Keďže je súčasná slovenská hudobná tvorba v akejsi kvalitatívnej kríze, relácia, ktorá pripomenie najväčšie hity kapiel rokov minulých mi príde ako veľmi zaujímavý nápad. To prevedenie je však troška horšie. Moderátor dosť mimo, hostia, ktorí s danými interpretmi absolútne nesúvisia, zvláštny výber piesni, keď väčšinou chýbajú najväčšie hity a naopak, hrajú sa relatívne neznáme piesne. Výber spevákov a ich interpretácia je min. pri polovici piesni tragédiou. Zvláštny výber "legiend". Kde je napr. Team? A neviem prečo sa všetci v štúdiu tvária a rozprávajú, akoby im tam sedeli legendy ako Rolling Stones, Bob Dylan alebo U2. Na druhej strane niektoré prevedenia piesni sú naozaj vydarené.
Občan X (1995) (TV film)
Slabo vyžmýkaný potenciál. Skutočný príbeh o Čikatilovi má byť film, ktorý zahanbí Mlčanie jahňat.
Absolvent (1967)
Perfektná hudba Simona & Garfunkela, majstrovské herecké výkony a réžia, ale predsa, až tak moc ma Absolvent nedostal. Možno nabudúce.
Těsně vedle (2007)
Chvíľkami vtipné, väčšinou trápne a sem-tam nevkusne vulgárne.
Ve jménu otce (1993)
Strhujúca dráma, ktorá patrí medzi to najlepšie v rámci životopisných, väzenských aj IRA filmov.
Ip Man 2 (2010)
Opäť jeden z mála filmov, keď pokračovanie predčí jednotku. Prepracovanejšie súboje, ktoré sú v skutku ohromujúce a originálne. Budem sa tváriť, že to nemá byť životopisný film ale úplne vymyslený príbeh o učiteľovi Wing Chun v Hong Kongu a dávam plné hodnotenie. Keby mám hodnotiť Yip Mana 2 ako životopisný film, dám maximálne *** kvôli fantázii scenáristu.
Ip Man (2008)
Bojové scény boli natočené naozaj excelentne, ale celkový dojem určite nie je na plný počet. A nemám rád, keď sa životopisné filmy nesnažia byť čo najviac autentické. V rámci žánru určite jeden z vrcholov.
500 dní se Summer (2009)
Veľmi vtipný oddychový film, plný mnohých originálnych nápadov. Dejová línia zostrihaná nechronologický, ale pritom scény idú za sebou v tom správnom poradí, podľa aktuálnej nálady filmu. A Zooey - to sú asi najkrajšie oči Hollywoodu.