Recenze (67)
Gomora (2014) (seriál)
1. serie ****, 2. serie **, 3. serie *** Je to koukatelný, ale strašně hloupý. Neustále se recykluje ob tři díly stejnej příběh s jinejma postavama. Samozřejmě to že tam všichni vraždí ve velkym za bileho dne všude plno svědků, případně vykrádají banky, všude nechávají otisky, dna, kamerovy zaznamy ale nikdy na nikoho nepřijdou, to je vtipný. V té souvislosti že se tzv. bossové nechávají zabřít za řidičák, nebo pytlík s drogou v půjčené bundě ještě vtipnější..
Black Panther (2018)
Vypnuto po 12 minutách
To (2017)
V podstatě stejný horor jako kniha... tedy žádný... nějak by mě to extra nevadilo, kdybych nečet 1050 stránkovou knížku označovanou jako ten největší, nejděsivější, nejhustější horor který byl kdy napsán... A to je celej problém i filmu... Považovat jednu utrženou ruku a hubu s tisícem zubů za horor nejde. Stejně jako knížka se to zvrtlo v poloromantickej patos proloženej jednou za sto stránek nějakým tím kousancem. Naštěstí zde alespoň vynechali to pedofilní porno, kde se 12ka nechá dobrovolně klátit 7mi ještě mladšíma frajerama po hodinovym plazení ve sračkách a chcankách... TO neni horor ani jako kniha, ani jako film. Nicméně když se s tímto smíříte, tak to jako celek nepůsobí uplně blbě.
Život (2017)
Klišovitý, obyčejný, ale velmi čistý. Obecně pěkná podívaná, žádné hluboké myšlenky, fungující "strojařina" a to velmi dobře fungující. Nevidím důvod proč tomu filmu shazovat hodnocení jen proto, že se kolem toho před vydáním udělal jakýsi hype a recenzenti očekávali něco co nedostali. Asi protože vznešený název evokující cosi...
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Úžasné! Absolutně úžasné SW.
Tajemství pyramid (2011)
Jednou je to náhoda, dvakrát to může být shoda okolností, po třetí je to záměr. Něco tady smrdí, to každopádně, na druhou stranu je skutečně pravda že s dostatkem času najdete rychlost světla a další veličiny i v rozměru libovolného kartáčku na zuby, jak zde bylo řečeno. Nakonec ty nejjednodušší vysvětlení bývají ta správná.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Nudné, hektické, nicneříkající. Hnusné gay porno skákající v rámci jednoho dílu 50x tam a zase zpět mezi několika "ústředními" postavami bez sebemenšího náznaku pokroku v ději. Vrchol nevkusu jaký jsem snad doposud nidky neviděl, nechápu obecné hodnocení této odporné gay opery. Zvládl jsem 1,5 dílu.
Darth Maul: Apprentice (2016)
Naprostá paráda, a správná strana zvítězila.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Těžká agitka totalitního nwo... lol
Yves Saint Laurent (2014)
Óda na posunovače hoven. Chce se mi zvracet !