Recenze (260)
Poslední zůstává (1996)
Slušný remake geniální Leonovky.
Plán útěku (2013)
Čistokrevná zábava.
Stalingrad (2013)
Sračka, snad jen Kretschmann se vymyká hnusu.
Donšajni (2013)
hrozná sračka
Elysium (2013)
Marx by měl z Maxe radost o tom žádná, Leninovi by se pleška v mauzoleu radostí orosila, ale to je tak asi všechno.
Red 2 (2013)
No až na tu hroznou Mary co ráda kouří důchodcům frogy to ujde i díky fantastickému Hopkinsovi a neméně geniálnímu Malkovichovi. Thewlis si to vyloženě užíval.
Den Šakala (1973)
Forsythova klasika na filmovém plátně s vynikajícícm Edwardem Foxem, dnes již s řadou zkostňatělých scén bez větší akce, ale s perfektní dobovou atmosférou.
The Iceman (2012)
Shannon je geniální, jeho reklama na poker face s fantastickými výbuchy čistého hněvu jsou prostě dokonalé. I am polak I work for everyone.
Wolverine (2013)
Logan dokáže odtáhnout sám hodně nudný film s mdlým a hloupým koncem. Je škoda, že je tahán přes takové sračky a Marvel něco takového dovolí. Být Jackmanem tak se jim na to z vysoka ........ .
Pahorek (1965)
Libya - Africa - WW2 - prison camp - dva choré zelené mozky - a excelující Connery. Co je lepší zažívat peklo v trestaneckém táboře nebo peklo u El Alameinu? Ossie Davis v závěru fantasticky chčije do tváře všem náckům. Horacio, tvůj hotel nemůžu doporučit. Já tenhle film ano.