Recenze (250)
Hosté večeře Páně (1963)
Moj prvy Bergmanov film a urcite nie posledny.
Titanic (1997)
Asi najlepšia kombinácia drámy a romantiky. Bez tohto filmu si neviem predstavit kinematografiu.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Emocionalne veldielo. Najlepsi film roka 2010.
Taxi 3 (2003)
Najhorsi film aky som kedy v kine videl.
Predátoři (2010)
Tak film presne podla mojho gusta. Dzungla, atmosfera, skveli herci, super akcia a audiovizualna stranka dokonala. Kinozazitok ako sa patri.
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Absolutne nechapem co sa vam na to nepaci. Pre mna dobrodruzna kultovka.
Garfieldova show (2008) (seriál)
Uplne skvely Garfield, ktoreho problem je akurat v animacii, ktora kraca ruka v ruke s celovecernym filmom, ale nema s nim nic spolocne.
Tupíři (2010)
Toto bola uplne posledna sanca, pozriet si nejaku parodiu na sposob Epic, Disaster a ine Movie. Nikdy viac.
Machři (2010)
Sarkazmus, narážky. To je to čím žijem ja, to je to čím žije táto komédia.
Scary Movie 4 (2006)
Najlepší diel