Recenze (569)
Proroctví z temnot (2002)
O poselství motýlího muže Emanuela. Ještě že jsem si to pustil přes den, protože dívat se na tenhle uvláčený film večer, tak se proberu až ráno. Opravdu hrůzostrašné je na filmu to, že mi furt cpal informace o skutečných událostech. A jako-có??
Dokonalý únik (2009)
Takže, film se mnou dokonale vyjebal, ale z toho finálního zvratu sem i tak nebyl nijak vyšťavený. Trpí se tady dost trapnýma záškubama, hlavně v závěru, který je totálně zpackaný.
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Cestování v čase ještě nikdy nebylo tak zábavné. Spolu s Doghouse je tohle letos jedna z nejlepších komedií. Humor je vymáčknut opravdu ze všeho, chvílema sem málem neudržel některé tělesné tekutiny.
Doghouse (2009)
Nářez! Brutální zombie mrchy a extrémně vtipné momenty. To co nefungovalo v Zombielandu (**), to funguje tady na výbornou!
Krabat: Čarodějův učeň (2008)
Třicet let starý originál tuhle atmosférickou šlupku hravě strčí do kapsy. Pozeratelné - i když ten cápek s chmýřím pod frňákem v hlavní roli, to nebyla moc vydařený volba
Zombieland (2009)
Skvěle zpracované zklamání. Všechny dobré scény jsou jako vždy v traileru. Celý film je o nesmyslné cestě do nějakého zábavního parku, který je zamořený zombiemi, to ale nikoho nenapadne..
Noci s nepřítelem (1991)
Nejzjednodušenější snímek v historii filmografie. Kdyby to tak snadno šlo i ve skutečnosti..
Poslední plavky (2008)
I kdyby tam hráli černošští herci a dabing by byl v amharštině, tak bych prostě poznal že v tom má prsty nějaký český režisér. Typický český film s omletými zápletkami a ohleděnými herci.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Povedený dokument, ale pochybuju že by byl schopný probudit v někom pud sebezáchovy aby s těmi problémy začal něco dělat.
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Příběh mě vůbec neoslovil a to je velká škoda, protože taková úroda skvělých vtípků a hlášek se jen tak nevidí.