Recenze (354)
Planetární masakr (2016)
Normálně mě takové paskvily míjejí.Už podle českého imbecilního názvu,který vymyslel někdo kdo musel být těžce mentálně postižený,nebo totálně sjetý,tak už ten název hlásá,že to je totální filmový marast.Viděl jsem zhruba 10 minut na začátku a stačilo to,abych to vypnul.
Padesát odstínů šedi (2015)
Jeden z těch téměř zbytečných filmů.
Spectre (2015)
Nejslabší díl s Craigem.Zbytečně dlouhý,spousta hluchých míst a plků.Klidně to mohlo být o hodinu kratší.
Jménem krále (2009)
Mě se takové historické detektivky líbí.Bylo to dobře natočeno,skvělé herecké obsazení.Za mě dobrý.
Člověk z ledu (1984)
Na dobu vzniku to docela jde.Není to sice žádné veledílo,ale koukat se na to dá.Prostě to není zrovna pro klub náročného diváka,ale takový slabší průměr.
Hellboy: Královna krve (2019)
Ta akce s obry působivá,monstra z pekla na konci taky pěkná,docela dobré akce pěkně hnusná baba Jaga,pěkná Milla.No ale jinak prostě béčko.Hellboy s Ronem Perlmanem byl přece jen lepší.
Život (2017)
Docela dobře natočený sci-fi horor.Vetřelce si vypěstovali v Petriho misce sami a taky na to dojeli.Ten konec byl hodně dobrý.A vůbec jsem se u tohoto filmu nenudil,protože děj měl spád.
Kletba bratří Grimmů (2005)
Vizuální stránka filmu docela jde,ale jinak je to prostě béčková podívaná se slabším scénářem občas hloupými dialogy a místy nelogickým dějem.
Skutečné vraždy: Ztracená lebka (2015) (TV film)
Zoufale roztahané.Hlavní představitelka je umíněná blbka co si hraje Sherlocka Holmese a otravuje s tím okolní sousedy.
Záhada Blair Witch (1999)
Jako skutečný horor to funguje,temná napínavá atmosféra s lekačkami.Dobře natočené.