Poklidný předměstský život rodiny Barretových se začne pořádně otřásat v základech. V jejich domě se stane série nevysvětlitelných událostí a oni brzy zjišťují, že je pronásleduje smrtící a děsivá síla… (oficiální text distributora)

Videa (13)

Recenze (408)

petero

Scott Charles Stewart. Milovaný a zatracovaný to režisér hneď od prevého filmu. Milovaný asi len mnou (i keď len látkami aké si vyberá), zatracovaný skoro všetkými ostatnými. V závere Priesta sa však predviedol veľmi slušnou akciou. Pri Dark Skies si zo žánru však akciu musel vyškrtnúť a tak som bol veľmi zvedavý čo predvedie. A ide mu to aj bez nej. Poctivo buduje atmosféru a snímok pôsobí oveľa komplexnejšie ako jeho predchádzajúce projekty. Stále to však nie je film na ktorý by sa oplatilo ísť do kina. ()

T2

Rozpočet $3,5miliónaTržby USA $17,418,667Tržby Celosvetovo $25,890,588Tržby za predaj DVD v USA $2,874,733 //počet predaných kusov 192,186║ režisérsky snaživé, tajomná atmosféra tam je, príbeh v norme, pripomenie to staré dobré časy keď frčali Akty X /50%/ ()

Omnibus

VAROVÁNÍ: komentář obsahuje implantáty S P O I L E R Ů mimozemského původu! Jo jo, tyhlecty únosy... To vždycky začíná slibně. Nejdřív jsem se tetelil blahem, krásně se bál i lekal. A u spousty rámečků, ze kterých zmizely fotky, mě opravdu pořádně zamrazilo. Všechno v cajku až do zjevení prvního E.T. V té chvíli si bohužel scénárista uprostřed noci odskočil na cígo na balkon, tam ho čapli emzáci a na své lodi na něm provedli pár vědeckých pokusů, včetně lobotomie. Zbytek scénáře podle toho taky vypadal. Maminka spatřila v dětském pokojíčku zrůdu, ale manžel jí převědčil, ať z toho nedělá zbytečně drama. To, že jejich synáček prochází zamčenými dveřmi jako duch, aniž by spustil alarm odbyli v duchu: ty děti, ty děti... Pak už to nebavilo ani jako komedie. Slintající vlčák (jasná vzteklina) byl dobrý nápad, ale zapad. A ani nerafnul některého ploskolebce do jeho latexové prdele (a pak zmizel z příběhu - asi skončil u emzáků v papiňáku :-). A ti emzáci taky nebyli zrovna Einsteinové. Asi zapomněli na to, že umí procházet zamčenými dveřmi a místo toho pracně vytáčeli vruty z bednění (a tím vytáčeli i mě). "Možná jsme ve vesmíru úplně sami a možná ne. Obě možnosti jsou stejně hrozné." Ale ještě hroznější je představa, že někde na druhém konci Mléčné dráhy právě teď nějaký zelený debil natáčí podobnou (původně slibnou) ptákovinu o nás lidech, plnou nelogičností. Takže: jedna hvězda za tu působivou první část filmu a další dvě hvězdy za „Byla jsi zlobivá holka!“ a za tu první pusu. Už jen kvůli téhle boží scénce nakonec přece jen nelituji peněz za lístek do kina.  P.S. Do vás vložené implantáty se nepižlají doma! S tím se chodí k obvoďákovi ;-) ()

TheEvilTwin

Úplně geniální film, možná jeden z nejlepších hororů, co kdy byly. Atmosféra graduje až do úplného konce a závěr je skvělý. Emocionální vykreslení postav a jejich zahrání je do detailů skvělé a všechna rozhodnutí vpohodě logická. Děj je nepředvídatelný a u některých scén až wtf is going on, protože tohle by diváka nenapadlo ani ve snu, pár scén skvělé lekačky a hodně, hodně husí kůže. Za mě dost nedoceněný horor, protože tohle má být v samotné topce moderních hororů. ()

S.Quentin QUALE

Lehce nadprůměrný filmek s neokoukanou mimozemšťanskou tématikou, který ale jede podle okoukané duchařinové šablony. Není to žádný zázrak, ale 97 minut uteklo jako voda s příjemným napětím, co se z toho vlastně vyklube. Nenudil jsem se, několikrát jsem se slušně lekl, mimozemšťana jsem taky viděl, tak nevím, proč bych tomu neměl hraničních 70% přiklepnout.... ()

Zajímavosti (11)

• Natáčanie prebiehalo v Los Angeles a vo Valencii. (Greenpeacak)
  • Úvodné motto filmu: "Two possibilities exist... Either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.”, patrí Arthurovi C. Clarkovi, ktorý je známy najmä ako autor science fiction literatúry. (Lukoh)