Resident Evil: Lék

• USA Resident Evil

Epizody(8)

Skoro tři desetiletí po objevu viru T dojde k epidemii, která odhalí temná tajemství Umbrella Corporation. (Netflix)

Recenze (146)

AffectedFace

Poprvé se přidám ke zdejšímu hodnocení, protože tohle je opravdu neskutečné hovno. Ztráta času největšího kalibru, a to jsem se na to docela i těšil, protože jsem skalní fanoušek video-herní série. Viděl jsem čtyři epizody, ale další už fakt nedám. První známka toho, že se jedná o opravdu nudnou sračku, je když si v průběhu jednoho dílu jdu zapálit cígo, aniž bych seriál pauznul. Druhá známka, je nikdy nekončící flashback scény opakující pořád to samé dokola, s nimiž se střídá přítomnost, kde hlavní "hrdinka" je absolutně nesympatická. Třetí vrcholová známka, je LGBT propagace, která zde už fakt nezná hranice, a to ve všech možných ohledech, od veganismu, po "kissing girls is better than kissing some fucking retard boy without brain". Tak jako pardon, ale skočit z 20 metrové pevnosti přímo na zem, a poté v klídku vstát a běhat mezi zombies bez úhony, je fakt nesmysl (ještě podotknu, že tento stunt kousek udělala žena). Když už ve čtvrtém díle měla přijít na scénu motorovka, byl s ní vykonán jenom jeden pěkný kill, zbytek zařídil granát... to už jsem si opravdu řekl "stop, to nemůžou myslet vážně?". Navíc, co kurva měl znamenat ten tlustý šašek "vládce nějaké koorperace", kterej bezdůvodně začal střílet do civilizace bez jakéhokoli vysvětlení. Kdyby se jednalo aspoň o kvalitní zombie vyvraždovačku, neměl bych problém dát vyšší hodnocení, jenže k tomu seriál vůbec nespěje, spíše se snaží tvořit "wanabe good" příběh, kterej absolutně ani jedním dialogem nefunguje. Jediná světlá stránka seriálu, je Lance Reddick, který podává opět vynikající herecké výkony, a ze začátku to vypadá, že se bude jednat o jednu z hlavních postav, no ne, ani zdaleka. Jedna úšmolená hvězdička, která nemá daleko od odpadu. ()

ramislav

Podle mě se tento seroš natáčel pod jiným názvem a úplně jiným fylozofickým příběhem, ale v post produkci si uvědomili, že vyrobili totální slepenec všech covidových zapařených hoven. No, tak někdo velkej a chytrej změnil název na Resident Evil, aby fanoušci mohli stříkat blahem. Nic proti černejm bratrům, ale ČERNEJ WESKER? PROBOHA PROČ? Vydržel jsem celý první díl a konec. To se opravdu nedalo :) Navíc mě začínají úplně vysírat těma sračkama s LGBT tematikou. Furt ty sračky lítaj ze všech stran... Hele, 10% za Černýho Weskera. ()

Flopik

Netflixu sa tu podaril obrovský prešľap. Prečo preboha niečo pomenovať Resident Evil, keď jediné čo z toho sveta sa zachovalo sú akurát mená a názvy. Týmto sa seriál hneď na začiatku pochoval u všetkých ľudí, ktorí čakali, že sa aspoň troška bude držať predlohy. Druhou vecou, ktorá tento seriál pochovala je všetko ostatné. Herecky okrem Lanca úplne otrasná, teda ešte tá mrcha šéfka Umbrelly sa mi páčila ale inak celé zle. Scenár?!  Jak, povedzte mi jak môže niekto vymyslieť tak hrozný scenár. Toľko nelogických vecí som nevidel snáď nikde, mohol by som menovať ale to by sme tu boli dozajtra. Nepozerá sa nato vyložene zle, ale ja osobne som to dopozeral len preto, aby som videl kam až tá blbosť dokáže zájsť. Príšerky sa podarili, Zombie ale opäť úplne nula bodov. Väčšinu času sa tu kecá, podľa toho debilného scenára, s nesympatickými hercami a občas príde akcia. Tá väčšinou sklame tiež, ale malé svetlé chvíľky sa nájdu. Finále, no nič radšej.  Tvorcovia máju gule, že čakajú druhú sériu. Rozhodne sa vyhnúť, s RE to nemá spoločné vôbec nič . ()

Vabr

Nové Resident Evil je absolutním propadákem na všech frontách. Na tomto seriálu je toho tolik špatného, že udělám spíše jen takový jednoduchý výčet - a to jak z důvodu, aby komentář nebyl dlouhý jako čekání na Godota, tak rovněž abych s tímto téměř odpadem neztrácel ještě více svého drahocenného času. Co je teda všechno tady špatně: nesympatické postavy s ultra idiotským chováním, u nichž nikdy nevíte, co za 3,14čovinu příště vymyslí; neuvěřitelně stupidní děj s mnoha logickými dírami, u kterých se snad tvůrci ani na vteřinu nepozastavili - to je, jako byste to nechali psát šimpanze!; slaboulinká akce, s níž se šetří, jako kdyby to byl šafrán, kaviár nebojánevímco; rozdělení na dvě dějové linie (minulost, přítomnost), kdy nevíte, která z nich vás „zajímá" víc, když ve ve výsledném srovnání jsou obě dvě stejně o hovně; celkový počet 8 dílů na tak zbytečný prostoduchý námět neposouvající RE nikam dál; obecné Netflixovské prznění mé oblíbené RE značky. A co to zachraňuje před odpadem, že dávám 1⭐?: dá se na to jakž takž koukat, když člověk hooodně vypne. Mně ale za to 8 dílů nestálo, a tak jsem vydržel 4. Celkově tedy za sebe seriál nikomu nedoporučuju - fanouškům RE, náhodným divákům, Netflix odběratelům - a doufám, že se příštího RE ujme konečně někdo zkušený - ne jak u tohoto seroše nebo nedávného remakeu. Vyhodnocení: Stejně je tenhle koment delší, než jsem původně  zamýšlel ()

William_

Další KATASTROFÁLNÍ seriál na Netflixu, který v poslední době potvrzuje, že kromě Stranger Things už rezignoval na kvalitní a originální tvorbu, a nechává se strhávat různými trendy, které avšak pro diváka nejsou moc "trendy" jako v tomto případě. Potenciál na reboot resident evil byl nadějný, ale stala se z toho pouze nekoukatelná břečka plná příšerných postav a ještě horšího scénáře. Sledování poze na vlastní nebezpečí a nedoporučuji to ani fanouškům herní série. ()

Zajímavosti (21)

• Scéna, kdy se Richard Baxter (Turlough Convery) snaží prostřílet cestu skrze halu plnou zombie, je až nápadně podobná scéně z Resident Evil: Vendetta (2017), kde se ve stejné situaci ocitnou Leon S. Kennedy s Chrisem Redfieldem. (ScarFace_V8)
  • V epizodě můžeme zhlédnout záznam s názvem „Lisa“. Jedná se o postavu Lisy Trevor, dceru architekta George Trevora, který postavil Spencerovo sídlo v Arklayských horách, v jehož útrobách Lisa žila. Byla unesena a podrobena výzkumu virů T, G a NE-α. Záznam označený jako RC-1998 je datovaný k 24. 3. 1998, tedy přesně čtyři měsíce předtím, co tým Alpha objevil sídlo. (ScarFace_V8)