You're Next

• Velká Británie You're Next

Manželé Davisonovi se rozhodnou sezvat své potomstvo a uspořádat oslavu k příležitosti 35. výročí sňatku. Idyla je ovšem narušena skupinou ozbrojených maskovaných vetřelců s touhou každého v rodinném sídle zavraždit. (Abes)

Videa (12)

Recenze (356)

TheDarKnig

Nějak ty vysoké hodnocení a adoraci nechápu. Slušně započatý home-invasion horor, který někde do poloviny má dobré mordy, nepříjemnou atmosféru vězení bez mříží a dokonce i slušné herce, ale pak přijdou ty zvraty a to jsem už zcela odzíval. Klišé na klišé, zabijáci ztrácejí tu auru pořádných hororových postav, vše je náhle příliš přízemní a zbývá tak jenom to gore. A pak závěrečná strašně šokující tečka. Huh, jak originální ()

MikeCool

Očekávání bylo veliké a bohužel to pro mne nedopadlo, tak jsem očekával. Začátek se zdál slibný, mělo to docela svižný nádech, ale zhruba v polovině filmu to sklouzlo do poněkud nudnějších vod. Myslel jsem si, že hororový subžánr slasher skloubený s home invasion přinese hororu nějaký nový rozměr, jak už se po premiéře na torontském festivalu pravilo, ale nic zvláštního se nekoná, v tomhle směru se mi daleko více líbila Očista (The Purge). Nicméně pochválit bych mohl kvalitní hudbu, chvílemi dobrou atmosféru a příjemný, nenucený černý humor, viz. - Kdo je nejrychlejší běžec? Kdo? - Já, ale mám šíp zabodnutej v zádech! ()

viperblade

Zhlédnuto v kině. Jeden z mála filmů, na který jsem šel s tím, že jsem o něm absolutně nic nevěděl. Neviděl jsem trailer, nevěděl jsem, kdo tam hraje, jenom jsem věděl, že to má být horor. Řekl jsem si fajn, nějaký pořádný krvák jsem dlouho neviděl. A po skončení filmu jsem si bohužel tuto větu zopakoval, když jsem odcházel naštvaně z kina. You're Next je opravdu podprůměrný film, který žalostně postrádá nějakého lepšího herce a především scénář. A když jsme u toho, režisér, který by z určitých scén dokázal vytěžit pořádnou hororovou atmosféru, by se taky hodil… Budu upřímný, první zvrat jsem nečekal, ale vše potom, co se stalo, bylo nad mé chápání, postavy se chovaly jako… bohužel stejně jako v každém druhém hororu retardovaně a já se nudil a dokonce jsem se zkoušel i modlit, aby to už skončilo. Naštěstí je ve filmu pár slušných scén (mixér vede) ale jak už jsem psal, kino jsem opouštěl naštvaný až zklamaný. Bylo mi smutno, že dnešní generace pořád hledá někoho, jako byl např. Carpenter, který nepotřeboval ani moc krve, aby vytvořil atmosféru. Zkrátka, zklamání. 40 %. ()

Kudly4

Tohle bylo pro mě jedno z těch největších očekávání z roku 2013. Začátek velice slibnej, ale pak to začalo jít tak nějak do kopru. Hlavně kvůli demenci postav -  maminka jde odpočívat ? WTF ? .. foťák. Nenáročný divák přidá nějakou tu hvězdu navíc, ostatní pošlou tenhle film do hajzlu a výjimečně je chápu. Hvězda navíc, díky Sharni Vinson, maskám a hudbě. Co se týká Gore, tak v celku dobré, ale scéna s mixérem byla trapná. Čekal jsem 5* nášup, takže pro mě maličko zklamání. ()

rollman1

No, po nějakém to uležení v hlavě, jsem se rozhodl pro neplný počet. První napíšu, že snímek je vážně skvělý. Od setkání u stolu film nabírá na mohutných obrátkách a tak jsme svědky brutálních, krvavých lázní. Mordy nijak moc originální, ale pěkně využité. Hlavní hrdinka byla sexy a s padouchy se vůbec nepárala a ukázala jim, kdo že tu má vlastně pořádné koule. Finální fight byl kurevsky výbornej a já nestíhal chápat co, že se to děje. Jediné co mi na filmu vadilo, byla pointa a zvraty. Nějak od začátku jsem tušil co a jak a nakonec se tak i stalo. Jinak, ale výborný home invasion míchlej se slasherem a jelikož takových snímků je málo a něco jako Vřískot se asi jen tak neobjeví, tak si to ty 4* zaslouží. ()

Zajímavosti (8)

• Většina filmu byla natočena bez stativu, aby se zvýšilo napětí. (Polgedney)
  • Režisér Ti West ztvárnil roli Tariqa, prvního zavražděného. (Kejf.)