You're Next

• Velká Británie You're Next

Manželé Davisonovi se rozhodnou sezvat své potomstvo a uspořádat oslavu k příležitosti 35. výročí sňatku. Idyla je ovšem narušena skupinou ozbrojených maskovaných vetřelců s touhou každého v rodinném sídle zavraždit. (Abes)

Videa (12)

Recenze (356)

MontyBrogan

Niežeby som mal nejakú agresívnu deviáciu, ale poznáte ten radostný pocit, keď na začiatku slasheru prichádzajú postavy na scénu, potom ďalšie postavy a ďalšie a vy si len vravíte, že o vraždenie tu istotne nebude núdza? :) Tak tento film podobným pocitom kraľuje. A očakávania s tým súvisiace nesklame (dúfam, že to nepokladáte za spoiler). ()

Mr.Apache

Když jsem psal komentář k Haute Tension, a chválil hlavně ono v žánru dlouho nevyužívané "zlo ve vašem vlastním domě", netušil jsem, jak se v budoucnosti s filmy na téma "home invasion" roztrhne pytel. Tyto snímky obvykle nestojí za mnoho (nudní The Strangers, kteří krom tématu na němž staví, nenabídnou už nic jiného, nebo třeba Mother's Day či Secuestrados, v nichž je kamenem úrazu hlavně neschopnost tvůrců ukočírovat slibné rozjezdy). V poslední době mne však docela zaujal komorní Home Sweet Home, a líbila se mi thrillerově zábavná Očista (The Purge), těžící ze scifistické premisy. You're Next je možná ještě o chloupek lepší. Sice tu časem může trochu vadit poměrná nezničitelnost jedné z postav, ta je ale v podstatě nezbytným hnacím motorem napětí v druhé polovině filmu. O to víc je škoda promarněné šance v samotném závěru, kdy by vypnutí onoho motoru zanechalo film i dojmy z něj zcela vyvážené. ()

Tuxedo

Další z řady hororů, kde velká hromada anonymních postav v rozhodujícím momentu hystericky řve a dělá vše pro to, aby zemřeli oni i jejich milovaní (první pokus o útěk, chození k oknu, odvádění těch citlivějších do jiných pokojů, aby se z toho vyspali apod.). Velké překvapení bude pozornějším jasné cca po 20 minutách. ()

Slasher

Vyvražďovací invazivní exploiter, kde je terčem jedna povedená rodinka a který měl na to dopadnout velmi dobře, ale zklamal. Konkrétně jsem měl problém s řadou detailů spojených s chováním postav (když už se to tváří realisticky), absencí emocí (vám snad sešlo na osudech většiny postav?), bohužel i nevyužitým hororovým potenciálem vrahů v maskách a slabou atmosférou. Naopak vyplatí se to vidět kvůli pár slušným krveprolitím, badass hlavní hrdince a nakonec zajímavému překvápku. Takže rozhodně nelituji, že jsem YOU'RE NEXT viděl, nenudil jsem se, ale jednou bohatě stačí a nijak to nerezonuje. Vím, že někteří by krutě nesouhlasili, ale já stejně říkám "je to měkký". ()

Kudly4

Tohle bylo pro mě jedno z těch největších očekávání z roku 2013. Začátek velice slibnej, ale pak to začalo jít tak nějak do kopru. Hlavně kvůli demenci postav -  maminka jde odpočívat ? WTF ? .. foťák. Nenáročný divák přidá nějakou tu hvězdu navíc, ostatní pošlou tenhle film do hajzlu a výjimečně je chápu. Hvězda navíc, díky Sharni Vinson, maskám a hudbě. Co se týká Gore, tak v celku dobré, ale scéna s mixérem byla trapná. Čekal jsem 5* nášup, takže pro mě maličko zklamání. ()

Zajímavosti (8)

• Scenárista filmu Simon Barrett stvárnil vraha s maskou tigra. (ČSFD)
  • Režisér Ti West ztvárnil roli Tariqa, prvního zavražděného. (Kejf.)