Recenze (430)
Dům snů (2011)
Kolem půlky filmu jsem byl celkem rozmlsaný a čekal jsem jak se vyvrbí. Očekával jsem nějaké zajímavé a překvapive rozuzlení. Bohužel jsem te těšil předčasně a výsledek me silně zklamal. S takhle rozjetým dějem se dalo pracovat mnohem lépe.
Tintinova dobrodružství (2011)
Chytré, vtipné, nápadité. Tintina si ještě pamatuji z dětství. koukal jsem na seriál, co běžel, možná bych doma vyhrabal i ten komiks o jednorožci. jsem rád, že se do toho Spielberg pustil. Tintin je sice ísty něco jako animovaný Indy, ale proč ne, když to funguje. No a to grafické zpacovaní je úchvatné jen mají všichni nějak velké nosy, ne?
Válka Bohů (2011)
O čem to vlystně bylo? Abych řekl pravdu tak nevim. Děj přebíha zmateně sem a tam, postavy pořad někam jdou, Chvíli to vypadá, že pudou doleva, ale najedou jsou v pravo a nějak jsem nepochytil jak se tam dostali. Celkově je fil neurovnaný, zmatený a postavy bez štávy. Jediné co zaujme, je estetické spracování a možné trochu poslední bitva, i když si nepamatuju na báji, kde by umírali bohové tahle hojně. Celkově jsem z toho zmatený........... a zklamaný.
Nákaza (2011)
Člověku zamrazí, když si uvědomí jak blízko je ke světové pandemii. Ale jinak průměrný a nikterak originální film, který nepřekvapí ale ani nazklame.
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Vyhulená chujovina.
Specialisté na vraždy (1998) (seriál)
Asi nejlepší německý seriál. Má napad, šmrnc i napětí. líbí se mi psychologická hloubka případů i ústřední pár. Prostě na Němce až opovážlivě dobré.
Čarodějky z Eastwicku (1987)
Opět sólo pro Nicholsna. Dábelštější než dábelský. Ale i holky se držely. Celkem zajímavá podívaná.
Ocelová pěst (2011)
Viděli jsem to stokrát, víme jak to dopadne a dopředu víme jak se film vyvine. Přesto mě to bavilo. Mám rád tenhle typ filmu, kdy se člověk nechá unést atmosférou vítězství outsidera, porozumění a velkých zápasů. Ocelová pěst sice nepřináší vůbec nic nového, ale přesto jsem se bavil a užil si tu cestu ze dna na vrchol stejně jako u prvního Rockyho.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Vyborný počin. Vtipný, sveží, nápaditý. Souhlasím s tím, že Guy zde nepředvadl nic nového, ale naopak zdokonalil to co dělalo jedničku tak vyjímečnou. Rozhovory mezi Sherlockem a Watsonem jsou jsou ozdobou filmu. Downey a Law se užasně doplňují a jejich souhra je ozdobou filmu. Skutečně jsem se bavil od počatku konce a neový Sherlock naplnil veškeré mé předpoklady, s kterými jsem na něj šel.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Po shlédnutí první serie musím dát plný počet. Skvělá atmosféra, úžasně zahrané postavy a chytlaví děj, který nutí k tomu držet pozornost a těšit se na další díl. Skutečně špičkově vypracovaný atypický seriál, který nemá obdoby. Jedna z nejlepších (možná nejlepší) seriálových podívání roku. A druhá řada se už blíží.