Recenze (150)
Inherent Vice (2014)
Bohužel nejen doba,ale i nudný styl 60.let byl příliš doslova napodoben v téhle detektivce,ale vypadalo to autenticky
Špinaví, prohnilí lumpové (1988)
Naprosto dokonalý podfukářský film, vtipný,ale nejlepší je konec :)) Steva Martina mám rád, a Michaela Caina ještě radši,takže super
Na hraně zítřka (2014)
miluju hromnicový téma - každodenní respawn,a znovu, a znovu :) , pěkná akcička, Tom Cruise odvedl slušný výkon, ač nejsem jeho fanda...
Hancock (2008)
Hancock je frajer, a Willu Smithovi role frajera prostě padne suverénně; některý filmy jsou jen o těch akcičkách, a co víc si přát, je to fajn
Ďáblův advokát (1997)
Geniální, nemám slov
Bůh masakru (2011)
neznám podobnej film, kde zaujme dialog čtyř osob po celou dobu filmu, libovka
VALL-I (2008)
ze všech apokalyptických filmů se o tomto jednoznačně dá říct,že je celkově nejroztomilejší ( ano, je to animák) ,a to nejen díky hlavnímu hrdinovi, robotu Wall-E, ale i lidské evoluci nic nedělajících tlouštíků, kteří jsou na supr vesmírné lodi; je to poučný film a poukazuje na křehkost naší planety, jak se blíží ekokatastrofy, a reflektuje možnou budoucnost vyhynutí rostlin a přeplnění země odpadem; líbí se mi stručnost dialogů ( ony jsou,ale jen mezi vedlejšími postavami); taky robotka EVA je roztomilá a k ouzelně působící super robotka
Terkel má problém (2004)
drsná sprosťárna; pro puberťáky dobrý, ve škole jsme se tomu se třídou docela solidně tlemili
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
souhlasím s komentářem Cervenaka; zábavnější a ujetější než jednička, a extrémně nechutný :D
Mrtvý sníh (2009)
neříkám,že to není vtipný, ale hodnotím úroveň a myšlenku filmu; takže ten nápad je na můj vkus až moc ujetej, ale má to koule, krvavou hororovou akcičku, je to černý humor no; až na to,že já jsem zvyklý na horory,takže mě nijak neoslovil film