Makani a její kamarádi z Osborneské střední se snaží zjistit, kdo jde po krku studentům a odhaluje jejich největší tajemství. Jinak totiž zabíjení nepřestane. (Netflix)

Recenze (114)

Vyhy

Typický slasher s bandou teen postav a jedním magorem, co s nožem běhá po městě a zabíjí lidi. Ohrané téma, která ale, když se dobře natočí, může stále v dnešní době zabavit (viz Vřískot, které se mu to stále daří). U Máš někoho doma se ale nepodařilo budovat napětí, kdo je oním vrahem vám brzy dojde a vlastně tím nejlepším jsou momenty, kdy samo mstitel vykonává svou "spravedlnost". Jinak postavy ploché, typické pro Netflix a dialogy jsou tak hrůzostrašné, že vás bolí uši. A, což je to nejdůležitější, nejedná se o horor... ()

tenebrae86

Slasherů jsem už pár viděl a tento mohu s klidem zařadit mezi ty úplně nejhorší. Málo vražd, počítačová krev, nulová nahota, žádný styl, nadhled, napětí ani atmosféra. K tomu otravný soundtrack a parta mladých ublížených zrůdiček, kterým jsem od prvního okamžiku přál pomalou a efektní smrt. Žel bohu jsem se nedočkal... ()

Gorehound

Ale jó. Solídny slasher. Trošku viac sa venuje teenagerskym mindrákom a problémom, na môj vkus, ale zasa postavy sú pekne prepracované a presvedčivo podané. Rozuzlenie dáva zmysel, kills sú pomerne krvavé a Nebraska skvelé prostredie. Človek si spomenie hlavne na Scream, takže prečo nie. Pekný vizuál a miestami pekná retro hudba. Odsýpa to, až do o.k. finále. Za to, že sa to nebojí byť ani slasher tú štvrtú hviezdu prihodím, objektívne niekde medzi 3 a 4, ale za sympatie k teenage slasherom(hlavne s 90s arómou) skôr hodnotím k tej štvorke. ()

mzss1

[65%] Vcelku pohodová jednohubka, která připomene, byť asi jen vzdáleně jiné známější filmy jako je třeba Scream, Halloween apod. Někteří si tu stěžují na nezajímavé postavy, jenže já s nimi neměl problém. Většina z nich mě bavila. Příběh je přímočarý, ničím moc zajímavý, ale vyvražďovací scénky jsou docela dobré. Občas to vypadá na nanosekundu komicky, ale krvavé je to tak akorát, takže proč být zbytečně kritický? Rozhodně bych zapiloval na větší hloubce příběhu a nebo logičtějším rozuzlení ve finále, které mi přišlo nevýrazné, až slabé. Ale na to 1 vidění to nebylo vůbec zlé. ()

TheEvilTwin

Na škole řádí vrah tisknoucí si 3D printem masku každé ze svých obětí, které zabíjí - už tohle samo o sobě je poměrně originální a možná po dlouhé době jde o masku, která předčí i Happy Deaths Day. Po první vraždě jsem se radoval, že oproti nedávné netflix trilogii Fear Streat se film nesnaží na sílu tlačit infantilní humor a bude se držet seriózní, ale nestalo se. Příběh klasika, gore průměrné, ale je ho tak málo, že se mi těžko dá mluvit o slasher stylu (3 dvouminutové vraždy za 90 minut když nepočítám finále...?), postavy jsou hloupé, konec je předvídatelný a opět tuctově wannabe heroicky zakončený. Těšil jsem se na výbornou mordovačku okořeněnou o inovativní nápad masky, ale místo toho se tvůrci vydali více cestou středoškolského dramatu, kdy na obrazovce koukáme více na party a sex než na samotné vraždy. Nechápu, jaký problém je udělat pořádný, hutný, brutální moderní slasher místo toho dělat pořád dokola uječené teenage dramata.  Nezbývá než doufat alespoň v nový Halloween... ()

• Ve 33. minutě je zmíněn film Pomáda (1978). (Zix.)