Neviditelné zlo

Skupinka mladých delikventů dostane za úkol vyklidit obrovský starý hotel Blackwell. V té chvíli ještě netuší, kdo se v něm skrývá... Seznamte se s Jacobem Goodnightem. (oficiální text distributora)

Recenze (228)

monolog

Spoilery Velice špatný horror a to i kdybych odhlídl od neexistence jakékoliv novátorské invence v ději. Atmosféru strachu totiž přítmí a špína nedělá a nelekavé lekačky už vůbec. Zezačátku jsem si říkal, že by to mohl být docela dobrej film, to když přišli dva policajti do baráku, kde byla spousta mrtvých těl a někdo je rozsekal na kusy. Jenže potom v sekundě uplynulo několik let a ejhle, máme tu nenadále fikaný plán, jak se pomstít chlapovi, co ublížil mýmu ubohýmu dvou a půl metrovýmu synkovi s paží jako noha štýrskýho valacha, kterej jen tak z plezíru vytrhává lidem oči z těla, protože ho jeho mátina v dětství otravovala s náboženstvím. Jako horror to naprosto nefunguje, herci neměli vlastně co hrát, protože jejich postavy za a) skoro nemluví, za b) když mluví, tak sračky, za c) jsou to papírový kopie jiných živých zásob do mlýnku na maso. Ani ty erotický scény (tedy jedna jemně naerotičtělá) není nijak vzrušující. Všechno to je prostě nudný a nezáživný, vrah je sice korba, ale co? To byl i Jason Vorhees nebo ten z Texaskýho masakru. Inu, svůj k svému, ale přesto bych si tenhle film radši odpustil. Výprava je celkem pěkná, ale jinak je to komplet sračka. A i tu výpravu by si už mohli odpustit, poslední dobou to začíná vypadat, že se všecky horrory natáčejí ve stejných ateliérech a stejnou kamerou, na které minulý nájemce zapomněl barevnej filtr. ()

kingik

V tomto vynikajícím ultra drsném hororu se v titulní roli záporáka představuje populární wrestler Kane alias Glen Jacobs, který ve své roli působí skvěle primitivně, skoro vůbec nemluví, zato ale s oblibou své oběti rozseká, případně rovnou napíchne na ostrý hák, navíc jim vydloubne oči, a to všechno jen proto, aby potěšil svou zvrhlou maminku, která dělá správcovou v jednom zchátralém hotelu. Zrovna dorazilo čerstvé masíčko v podobě mladistvých delikventů, kteří sem byli spolu se zmrzačeným dozorcem vysláni, aby to tu v rámci zkrácení trestu trochu poklidili. A od jejich příjezdu se jejich nedobrovolný pobyt v hotelu změní v jedna velká krvavá jatka, kdy není jisté, kdo vlastně přežije. V tomhle hororu je navíc záporák spíše sympaťáček, ale ani teenageři nepůsobí hloupě, a tak je těžké si vybrat, komu fandit, navíc režisér Gregory Dark se vybičoval ke skvělému výkonu, a tak tomuhle hororu nechybí téměř nic tak zásadního. ()

oLí

2/10 To byla sračka tyvoe ! Jak se režisér vyžíval v těch nechutných scénách bylo moc trapný. Samý přeháňky, do "napínavých" scén se člověk nevžije, protože se spíš směje, než že by se bál. Kane je sice řádnej butcher, rád bych viděl jeho duel s rusákem z RockenRolly. Obrázky ušly. Jinak bída neskutečná. ()

JFL

Jako horor hloupé a naprosto nefunkční, ale jako kašírovaný wrestling s teenagery prokládaný absurdně stupidními klišé je to velká zábava. Film produkovala společnost WWE Films a je to na něm plně znát - samé nárazy těl o stěny a zem, přepjaté fyzično ve smyslu tělesné síly i destrukce těl a nezastíraná karnevalovost (ve smyslu fyzických excesů, barevné rozháranosti a střetu přízemního a pudového s primitivní mystikou). ()

Trevor

Klasická mäsiarčina v inom prostredí, v ktorom je tentokrát hlavnou zápornou postavou chlapík s hákom na dlhej reťazi. Ako obvykle na začiatku môžete tipovať ktorá postava kedy, prípadne ako umrie a kto nakoniec prežije. Tisickrát opakované a iba mierne pozmenené klišé o prísnej kresťanskej výchove (nikdy nie je zabijak moslim,hinduista,jehovista či budhista, ktovie prečo ) ktoré vedie záporného hrdinu k tomu, že sa z neho stane maniak nás po primerane dlhom čase privedie ku klasickému koncu. Mimochodom asi najslabšia scéna filmu, ten pád bol prehnaný zo všetkých scén asi najviac Alebo to priklincovanie mamky? Alebo...nuž, bolo ich viac. No na druhej strane presne preto majú tieto horory svoje čaro. Ku trom hviezdičkám prispeli prestrihy k čiernobielym spomienkam na páchateľove detstvo, ktoré ho trochu oživili a od zvyšku béčkových hororov trochu odlíšili.55% od užívateľov odráža jeho kvalitu. ()

Zajímavosti (14)

• V první verzi scénáře byla Hananh (Tiffany Lamb) těhotná. (Polgedney)