První český slasher. Vypadá to, že ve městě začal řádit seriový vrah. Pod maskou může být kdokoliv - kdo bude další na řadě? (oficiální text distributora)

Recenze (156)

ivishka odpad!

Je to až mrzuté kolik dabérů, seriálových herců a všemožných neherců se sešlo na jednom "plátně". Když pominu mizerné postsynchrony, které naprosto nesedí, příšernou kameru (snad z mobilu), hrozivý scénář, naprosto pomalé reakce na bodnutí a nemožné stříkance krve na herci ještě před bodnutím, zbyde mi pouze velmi smutná omáčka ničeho. Nečekala jsem o nic lepší hodnocení, než u Posledního výkřiku, ale scéna s čepicí podobně jako nudné pasáže ze života chrousta mě opravdu pobavily... Zajímavý avšak očekávaný byl také osud seriálového herce Miloslava Mejzlíka, který si četl playboy a velmi usilovně ho hledal. Nemohu říci, že jsem se nepobavila, ale pokud tu jde o kategorii horor či thriller nemáme se spolu bavit o čem jiném, než o odpadu. ()

Sandiego odpad!

Hrůza, tenhle film nemá logiku a závěrečná pointa je úplně přitažená za vlasy. První půlka - jen snůška naprosto neinovativních a hloupých smrtí s velmi nudným záporákem, druhá - jen neustálé zkoušení dveří, přivolávání výtahů, zázračných zmrtvýchvstání. Vyděšené dívky na útěku se nepokouší ani běhat, ani se tvářit vyděšeně (dobře, jedna nějakou snahu vykazuje, a taky že vydrží dlouho netknutá). No a nakonec naprosto směšně působící čurdy známých tváří - jako by chtěl Brabec ukázat, že jezdí metrem a i mladí si pamatují jeho tvář a Morávková vystavila na odiv svůj nový luxusní model brejlí a nablýskané fáro. Alespoň Mejzlík měl v příběhu nějaké místo, když ho úplně bezdůvodně tajemná postava s maskou probodla. Nemožné se nakonec stalo skutkem - Zahradník byl pokořen ještě blbějhším a zbytečnějším pokusem o slasher, jenž nutí ke smíchu od prvních vteřin. ()

hladass

Takže první český slasher... Začnu tím, co mě potěšilo... Docela vysoký bodycount, i když, mohlo to být trochu větší gore a více než slušná hudba... Horší už je to s "herci"... Řekl bych, že pro drtivou většinu z nich je Čepel smrti první setkání s kamerou, což je vidět hlavně ve chvílích, kdy se ve filmu objeví opravdoví herci, např. Miloslav Mejzlík... Ale to by ani tak nevadilo, behěm sledování filmu jsem si na neherecké výkony docela zvykl... To, že film víceméně vykrádá Vřískot a Tajemství loňského léta, mi taky nijak zvlášť nevadilo... Co mě štvalo celou dobu, byla levnost filmu, která byla viditelná v každém záběru, nepoužití jakýchkoliv filtrů a předabování herců, to se opravdu nepovedlo... A taky, že se ve filmu neobjevila ani jedna bradavka, to u slasheru považuju za dost zásadní nedostatek... Nezbývá než doufat, že Čepel smrti je jedna z prvních vlaštovek české hororové scény a že se v nejbližší době urodí mnohem více českých hororů... Kvalitnějších hororů... ()

Sabrewulf odpad!

Tohle smradlavé lejno těžce zapáchá protekcí. Jinak by se tenhle zvratek ani nemohl dostat na dvd. Nemá cenu rozepisovat, co je na filmu špatně, protože je tam špatně všechno a byl by to hodně dlouhý článek. Mnohem jednodušší by bylo vypsat, co je na filmu dobré, ale není tam nic takového. Celé to působí, jako když děcka dostanou první kameru a hned zkouší nějakou tu scénku. Velmi legrační byly neustálé pokusy hrdinů otevřít dveře (tvůrce si asi myslel, že tím vytvoří napětí), jenže asi po 36. pokusu mě i ten smích přešel. Nutno dodat, že celkově je jich cca 55. Naivita se říká tomu, když chce člověk ve slasheru v roce 2009 ohromit bodáním obětí. Ultranesoudnost se říká tomu, když se člověk, který nemá rozpočet, dobré herce, kvalitní kameru atd, pokouší točit vážný horor (a taky tomu, když tomuhle dá někdo jeden bod a víc). Dát tomuhle jedinou hvězdičku, byla by to urážka všech filmů, kterým jsem dal odpad. ()

666teen odpad!

Český slasher má stejnou tradici jako mongolská opera. Po velmi slušném kousku Někdo tam dole mě má rád tu máme další pokus o českou vybíjenou. Jenže tohle se tedy rozhodně nepovedlo..... Osoby a obsazení: Kopyto, Jelito, Platíto, Blbý a Blbější, Ryba jménem Vanda, Mladej Uhrin, Dana z O.V.R.Z., lemploidní Polda, říďa s fixací na baby z Playboye, generál Hvězdné pěchoty a disgrafik v masce a s kudlou. Dialogy? Jeden citát za všechny: "Tééda.Co tady děláte?" "My jsme přišli." No, to by neřekl němej, kdyby mu hubu rozbil. Fakt perla. Překvapení se nekoná, tohle je nezastavitelnej filmovej průjem. P.S. Možná přijde i major Zeman. ()

• Kromě Dany Morávkové, Miloslava Mejzlíka a Vladimíra Brabce byli všichni herci při postsynchronech předabováni profesionálními dabéry. (funhouse)
  • Celkový počet mrtvých je šestnáct lidí + dva rodiče ze zmiňované autonehody. (Zeke001)
  • Během party ve vysoké budově se dozvíme, že mobily nefungují, protože budova má svojí síť. Jak je tedy možné, že vrah na konci se dovolá na policii? (Gastovski)