Reklama

Reklama

VOD (1)

Na osamělé farmě uvízne sedm neznámých mužů a žen. Kanibalové, kteří se díky kosmickým jaderným pokusům proberou ze smrtelného spánku, vyrazí k neúprosnému a krutému útoku, při kterém zabíjejí (a pojídají) každého, kdo jim přijde do cesty. Nejnovější speciální efekty a současné triky dělají z tohoto filmu klasiku 90. let: živou, příšernou a děsivější než cokoliv jiného. (Bontonfilm)

(více)

Recenze (216)

tron 

všechny recenze uživatele

„Počujte, Cooper, poznám vás len pár minút, ale už viem, že vás nemám rád. A myslím, že ani vy mňa. Tak si aspoň navzájom neprekážajme, áno?“ Je to zrežírované tak dobre, že som ochotne prehliadol i tých pár logických nedostatkov, ktoré to malo (prečo sa nikto v zombíčinách nešplhá na strechu?). Ako hovorí stará legenda, kultový maskér Tom Savini, dobrý kamarát Georgea A. Romera, mal pôvodne v jeho NOCI ŽIVÝCH MŔTVYCH robiť masky. Ale povolali ho do „vietnamskej vojny“. Keď sa vrátil, robil Romerovi masky aspoň pre voľné pokračovanie (ÚSVIT MŔTVYCH)... a v roku 1990 si parádne zrežíroval remake samotnej čierno-bielej NOCI ŽIVÝCH MŔTVYCH, jedného z najlepších hororov vôbec. Urobil to bohovsky, je to krásne farebné, no nie je to „otrocký scéna po scéne prepis“ (ako sú dnes PSYCHO alebo KARANTÉNA). Naopak, ide si to (v rámci možností) vlastnou cestou a je to predsa len troška o niečom inom, ako Romero. Ďalším výrazným plusom je geniálny Tony Todd; vždy je super, ak sú strany vyrovnané a hoci sú zombíkov desiatky, jeden dvojmetrový chladnokrvný Todd s brokovnicou vyrovnáva skóre, tak dobre, až by jeden povedal, že to skončí dobre. ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Páčilo sa mi to viac ako originál z roku 1968, jeden z málo príkladov, kde prerábka predčí pôvodnú verziu. Predovšetkým sa odstránil naivný herecký prejav a hlúposť chovania sa postáv (mám na mysli hlavne záležitosť s TV), divák si preto môže lepšie vychutnať čistý zombie survive a akciu, kde napätie ani na chvíľu nevychladne. Taktiež verzia konca sa mi páčila viac. Ja som spokojný, ako zombie chuťovka snímok poteší. 70/100 Videné počas Challenge Tour 2015: 30 dní so svetovou kinematografiou. ()

Reklama

agentmiky 

všechny recenze uživatele

Nemůžu posuzovat jedničku z roku 1968,protože jsem ji neviděl.Tento remake byl docela dobrý,masky ušly,někdy byly na svou dobu(90.léta) i hodně reálné,ale co pokulhávalo,byl samozřejmě příběh,který byl celkem taková rutina.Moc mě nenadchnul,triky taky nic moc.Stačilo mi to asi jednou vidět a už se k tomu asi nebudu vracet.Hodnocení:65%. ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Jeden z najlepších remakeov v histórii zombie horroru. Zmodernizované prerobenie legendárneho čiernobieleho Romerovho horroru "Noc oživlých mŕtvol", na ktoré sa podujal v 1990 režisér Tom Savini, dopadlo veľmi dobre. Film sa dosť striktne pridŕža originálu, ale zároveň ide viacej do hĺbky. Mne sadol hadám ešte lepšie ako pôvodná verzia z roku 1968. Aj keď klasika je klasika. **** ()

HomeAlone 

všechny recenze uživatele

Kazdopadne sa musim priznat ze tento remake mi je blizsi ako original z roku 1968 . V celku mam rad krvave horory z 80tych a 90tych rokov . Co sa tyka samotneho filmu , da sa povedat ze pekne kopiruje original dejovo , dobra atmosfera mu tiez nechyba , gore efekty na urovni a urcite tento film patri medzi tie nadpriemerne zombie filmy . ()

Galerie (103)

Zajímavosti (40)

  • Přestože Ben (Tony Todd) nazouvá Barbaře (Patricia Tallman) boty, v další scéně jsou její nohy bosé. (Pepy)
  • Ve filmu se objevují typické americké značky vozidel. Chevrolet jako pick-up C-10, Cadillac jako pohřební vůz), Dodge jako pick-up W-100, Ford jako pick-up F-100 a Jeep coby off-road CJ-5. Dále lze spatřit vůz Mazda a Mercedes-Benz 240 D. Mercedes-Benz 240 D, který se objevil v úvodní scéně na hřbitově, se dodával na severoamerický automobilový trh v letech 1977-1983 a výbavou a prvky se lišil oproti evropské verzi. Vůz Mercedes-Benz patřil přímo režisérovi Tomu Savinimu. (Kirman)
  • Tom na sobě nosí tričko z nápisem "Iron City", což je značka piva, které lovci pili v Dawn of the Dead (1978). (Chatterer)

Reklama

Reklama