Nepřirozený průběh počasí udeří se smrtícím běsněním na New York City a uvolní Sharknada. Obyvatelé  a nejcennější kultovní místa tohoto města jsou v ohrožení a jen Fin (Ian Ziering) a April (Tara Reid) mohou "Velké jablko" zachránit. (oficiální text distributora)

Recenze (249)

korbitch22

Jednička byla ve světě Asylum takové malé zjevení.Samozřejmě, že je to pořád naprostá filmařská zoufalost, ale první díl byla sranda a vyloženě chtěná, nebralo se to vážně a vidět Steva z Heverly Debills jak skáče s motorovkou do chřtánu lítajícího žraloka byla fakt prdel.Jenže dvojka je typický příklad nechtěné parodie a křeče.Absolutní diletanství, šíleně umělé proslovy a dialogy tak imbecilně stupidní, že se vám z nich chtělo opravdu zvracet a vtipných, opravdu vtipných momentů najdete absolutní minimum a spíš jsem v šoku, jací herci skončí v takových břečkách.Asylum je dno a když vidím kolik celkem známých herců padlo za oběť takovým diletantským mrdkám, je mi to skoro až líto.A zjištění, že kdysi překrásná Tara Reid vypadá jako navoskovaný transsexuál bolí taky.Žralokonádo 2 (už ten název je prostě masakr) nemá ani špetku sebereflexního kouzla prvního dílu a jedná se pouze o další, monumentálně příšerný film z dílny těhle filmových masochistů.15%. ()

Jigy odpad!

Je mi jasné, že tento film se nedá brát vážně, ale realizační tým, co toto dal dohromady musel být na tvrdých drogách. Už dlouho jsem neviděl blbější námět, střih, efekty, dialogy a především herce. Ať to beru s jakoukoli nadsázkou a nadhledem, tohle přece nejde tolik imbecilních hlášek a trapných výstupů na jeden film je moc. Pokaždé, když se objevila Reid, cítil jsem, jak se obrazovka napíná k prasknutí její ubohostí. Myslím, že speciálně jí by měli zakázat. Koukat na její pitvoření a umělohmotné, plastické grimasy je o zdraví. ()

Saraph

Sakra, to ten týpek s tou mega baseballkou musel chcípnout tak brzo? :'( Ok, teď vážně. Sharknado je sračka, ale asi každý se na to jde koukat jen proto, aby se pobavil. Horor/Thriller/Sci-Fi? Ani náhodou - je to komedie. Myslím, že je rozdíl mezi tím, jestli se vám film nepovede, nebo jestli uděláte Žralokonádo. ()

UncleG

Otázka dnešního dne zní: Z jakého důvodu by se kdokoli koukal na film s názvem Žraloknádo Dvě: Druhé ? A odpověď bude pravděpodobně následující: Protože to bude ubohá příšerná spatlanina, která se při troše štěstí nebere vážně a tím, jak je to celý děsně pitomý, je to vlastně zábava. A protože těmhle formám zvrácenýho humoru celkem holduju, tak jsem se na Žraloknádo opravdu podíval. Že by se ale tenhle kousek dal považovat za skvost Béčkových braků, to se bohužel říct nedá. To, že je to utradebilně utratrapný, je zcela na místě. Ale nedokážu tomu odpustit tu příšernou nudu, kterou jsem protrpěl i za občasného Fast Forward Rewindu... ()

Ainy

Sharknado aneb Masakr motorovou pilou. Předpověď počasí na dnešní den udává jasnou oblohu, od jihu sílící vítr, bouřky a tornáda. Přiberte si do kabelky požárnickou sekeru, prak, jednu až tři bomby, mačetu, vidle a deštník, budou pršet žraloci. Prosím Vás, hlavně ten deštník! Pokud se k vám náhodou jedna zuřivá bestie vyšplhá po schodech do obýváku, deštníkem mu snadno propíchnete to ... žábro. ()

Zajímavosti (9)

• Cameo roli taxikáře Bena obsadil Judd Hirsch, čímž si zopakoval svoji roli ze seriálu Taxi  (od r. 1978). (KM Phoenix)
  • Natáčení probíhalo v Buffalu a New Yorku. (Terva)
  • Ve filmu je několik narážek na slavnou komedii Připoutejte se, prosím (1980). V cameo roli pilota se zde objevuje Robert Hays, který pilota ztvárnil rovněž ve snímku Připoutejte se, prosím (1980). Zazní zde také replika "Its getting a little hot", která zazněla v souvislosti s motorem letadla i ve zmíněné komedii. (bubun)