Žralokonádo

(TV film)
všechny plakáty

Do Los Angeles se blíží bouře, jakou ještě svět neviděl. Bouře totiž způsobí, že žraloci, kteří do této chvíle požírali lidi jen v oceánu, se nyní objevují i ve vzduchu a na souši. Jak si lidstvo poradí s touto katastrofou? (LIVINGDEAD)

Videa (4)

Recenze (588)

Necrotongue

"Film" jsem si sehnal jen proto, že jsem byl upozorněn na sestřih jeho nejstupidnějších scén na Youtube. To znamená, že jsem v podstatě věděl do čeho jdu, tedy myslel jsem si, že vím. Nebylo to tak. O tom, že děj bude příšerná kravina, nemohlo být pochyb, ale to, co předvedl filmový štáb v čele s režisérem, kterého geniálním způsobem doplňoval zejména střihač a tvůrci CGI, jsem opravdu nečekal. Byl to takový neumětelský srágol, že jsem málem změnil své rozhodnutí, udělit snímku hvězdičku za nechtěný humor. Pak ale došlo na Karkulku, vzpomněl jsem si i na větu z první třetiny filmu: "Aerodynamika auta není dělaná na vlny." a přece jen jsem ji tam fláknul. Padla tam jak žralok na heliport. Už jen tři díly... ()

Zeck odpad!

Ten film mě naprosto nasral. Měla to být parádní masochistická zábava u přiznané sebeparodující sračky, na kterou jsem se hezky naladil, ale ona to nakonec byla masochistická totální nuda u vážně se beroucí sračky, ve které byly všehovšudy tři pokusy o vtip a žádný náznak, že by to tvůrci nemysleli vážně. Ti herci se vážně snažili hrát ve filmu, ve kterém prší žraloci. To, že hráli jak Gott po mrtvici bohužel nebylo prvoplánový, to byl odraz jejich kvality. Smál jsem se každému záběru, každé scéně a každému dialogu prvních dvacet minut, dokud jsem si myslel, že je to chtěné. Jakmile jsem zjistil, že asi není, okamžitě jsem přepnul z módu "vypatlaný kretén" do módu "náročný kretén" a začal se totálně nudit u levné televizní píčoviny, kterou bych si nikdy nezapnul. 10% ()

Borrtex

Není nad to, pustit si večer krásný napínavý hororový snímek o velkých létajících žralocích! Rozhodně jeden z nejlepších akčních filmů poslední doby. Svou originalitou je zcela nedosažitelný ničím jiným v dnešní kinematografické tvorbě! Naprosto dokonalé efekty, které se skoro, ale opravdu jen skoro podobají grafické a možná i zvukové kvalitě GTA San Andreas! Jsem v naprostém úžase jak kvalitní film byli schopni naši dlouholetí předci natočit :-) ........... Jo počkat, ono je to 2013? ()

hammer_head odpad!

Tak tohle je fakt síla. Na filmy ze studia Asylum se člověk musí dívat s nadhledem, jinak to snad ani nejde, ale co je moc to je moc. Nenapadá mě vůbec nic, proč bych měl dát aspon jednu hvězdu. Jediný klad, který jde tomuto filmu přisoudit je, že ho můžete dát jako dárek nějaké osobě, kterou moc nemusíte nebo spíš, kterou nesnášíte. Díky této kravině budete mít dárkové formality za sebou a ještě vás potěší, že ten dotyčný ztratí 86 minut svého dosavadního zbytečného života. ()

DaViD´82

Nejzábavnější Asylum. Každým spoludivákem, každým pivkem i každou minutou lepší a lepší. V závěrečné třetině pak již zcela bezkonkurenční a ve své bezelstné debilitě geniální; těžko totiž v historii kinematografie hledat něco aspoň vzdáleně podobného zdejší hrdinné záchraně Novy (kdo by to byl řekl, že zrovna Ziering pošle Chucka Norrise do důchodu?). ()

Zajímavosti (15)

• Posledný príspevok herca Coryho Monteitha na sociálnej sieti Twitter pred tým, než zomrel v hotelovej izbe vo Vancouveri na predávkovanie, bol práve o tomto filme. (odmocnina)
  • Robbie Rist, přestavitel řidiče autobusu, spolupracoval při psaní několika písní obsažených v soundtracku. (sir-dave)