Resident Evil: Lék

• USA Resident Evil

Epizody(8)

Skoro tři desetiletí po objevu viru T dojde k epidemii, která odhalí temná tajemství Umbrella Corporation. (Netflix)

Recenze (146)

Campbell

Jelikož jsem člověk který přehrál všechny díly RE kromě jednoho(Resident evil Outbreak 2), tak jsem se na seriál těšil. Filmy s Jovovich mi nevadí a mám je rád, reboot z minulého roku se mi celkem taky líbil. Ale tohle je děs a bída. Neuvěřitelně zbabraný scénář který nic nezachrání, ani sem tam mrknutí na herní sérii. Co si vzpomenu jsou tu tak dvě dobré scény....a efekty ujdou. Ale jinak seriál o dvou pipkách a jejich tátovy který je Wesker(snad nejhorší casting ever). Dvě hlavní postavy jsou strašně otravné a vůbec mě nezajímaly. Navíc seriál je celkem dost "woke" takže další mínus. Nejlepší postava(ten tlouštík, který v jednom díle každého zmasakruje) umře rychle a nemá moc prostoru. Hodně špatné. 2* a to jsem velkorysí. Tohle je opravdu bahno které zachránilo hodně málo. Druhou sérii raději už ne. ()

Astaroth12

Ja považujem značku Resident Evil za celkom solídnu. Jednotku mám v obľúbených a dokedy tu budem, tak to meniť určite nebudem a tie ostatne sa celkom dajú zniesť. A tak na tento seriál som bol dosť zvedavý, ako to Netflix zvládol. A teraz viem, že to nezvládol. Príbeh o dvoch sestier u ktorých sa strieda minulosť z budúcnosťou a zaujímavá ani dramatická nie je ani jedna s tých liniek. Je to neskutočná nuda, skoro žiadna akcia a keď i nejaká sa dostaví, tak je to slabučký odvar. Potom sa tu ma hrať na veľkolepé monštra a tvorcovia za zmohli len na vypasenú húsenicu, nezaujímavého Aragoga( H.P) či finálneho Gustava (Po stopách zabijaka). Jednoznačne je to jeden z najslabších seriálov od Netflixu a aj keď som nič extra nečakal, tak som zas nečakal ani takú hroznu biedu. Len za slabé 2*. ()

Flopik

Netflixu sa tu podaril obrovský prešľap. Prečo preboha niečo pomenovať Resident Evil, keď jediné čo z toho sveta sa zachovalo sú akurát mená a názvy. Týmto sa seriál hneď na začiatku pochoval u všetkých ľudí, ktorí čakali, že sa aspoň troška bude držať predlohy. Druhou vecou, ktorá tento seriál pochovala je všetko ostatné. Herecky okrem Lanca úplne otrasná, teda ešte tá mrcha šéfka Umbrelly sa mi páčila ale inak celé zle. Scenár?!  Jak, povedzte mi jak môže niekto vymyslieť tak hrozný scenár. Toľko nelogických vecí som nevidel snáď nikde, mohol by som menovať ale to by sme tu boli dozajtra. Nepozerá sa nato vyložene zle, ale ja osobne som to dopozeral len preto, aby som videl kam až tá blbosť dokáže zájsť. Príšerky sa podarili, Zombie ale opäť úplne nula bodov. Väčšinu času sa tu kecá, podľa toho debilného scenára, s nesympatickými hercami a občas príde akcia. Tá väčšinou sklame tiež, ale malé svetlé chvíľky sa nájdu. Finále, no nič radšej.  Tvorcovia máju gule, že čakajú druhú sériu. Rozhodne sa vyhnúť, s RE to nemá spoločné vôbec nič . ()

Kopi1

Další velmi slabé ztvárnění od Netflixu, zde se zase potvrzuje kvantita nad kvalitou. Seriál mi nepřišel zas tak úplně hrozný, jak zde většina píše, ale má daleko ke kvalitnímu. Všechny postavy mi přišly nesympatické (kromě Weskera), chování nelogické, klasicky slabý scénář, efekty jsem tak nějak překousnul, akce zas tak špatná nebyla, otravné přechody mezi příběhy, všichni se potkávají hrozně snadno a spousta dalšího. ()

při snaze zadaptovat Resident evil už sme se dočkali spousty věcí a většinou to nedopadlo moc dobře. Oproti netflixovské novince to všechno ale byly poměrně uspokojivá díla, protože tady se nepovedlo prakticky nic. Pár odkazů na hru tu sice je, stejně jako pár relativně solidních momentů, ale je jich zoufale málo a většinu času je nudné a ukecané teen drama o dvou sestrách, které jsou náhodou dcerami Alberta Weskera. Už při oznamování obsazení právě Weskerova postava vyvolala největší nevoli. Přeci jen Wesker je víceméně nácek a to, že ho tady hraje jindy výborný Lance Reddick k němu prostě nesedí. Jenže on to je nakonec ten nejmenší problém a vzhledem k tomu jaký je zbytek série by ho klidně mohla hrát pětiletá eskymácká holčička. Nečekal sem nic, ale i tak je to zklamání...35% ()

Zajímavosti (21)

• Scéna, kde má Billie halucinace před zrcadlem, jak se postupně mění v zombie, je přímý odkaz na scénu z „Resident Evil 3“, kde měla Jill Valentine stejnou noční můru. (ScarFace_V8)
  • Všechny zbraně vojáků Umbrelly jsou přeplastované repliky zbraně Kriss Vector. (UncleMorty)