Resident Evil: Lék

• USA Resident Evil

Epizody(8)

Skoro tři desetiletí po objevu viru T dojde k epidemii, která odhalí temná tajemství Umbrella Corporation. (Netflix)

Recenze (146)

LUKICKK

Začalo to průměrně a přerostlo to v podprůměrnost. RE svět nějak nastudovaný nemám, nikdy jsem žádnou hru nehrál, ale cca vím o co jde, znám příběh hry RE 2, takže porovnávat to s herním světem není můj úděl. Hlavní postava Jade mě srala a byla mi nesympatická jak v mladé tak starší verzi, za to její sestra byla sympatická celkem v mladé verzi, ve starší už tolik ne. Otec byl v pohodě průměrně napsaná postava a zbytek tam tak nějak jen zapadal. Za mě to za zhlédnutí nestojí. ()

massdonfel

po 4 díle už fakt nedokážu pokračovat. A to jsem se fakt snažil abych to nevypl hned po prvním díle... Představuji si,  pracuji na střihu tohoto serialového kousku s režiséry a dalšími lidi ze štábu , vím že mam v ruce hromadu hoven tak to začnu sestříhávat a aby to bylo alespoň trochu zajímavější, tak co pak min budou timeskipy mezi minulostí a přitomností, jen proto, aby jsme měli jen hinty sem hinty tam, do toho vložím dialogy o ničem.   Na co si tady sakra hrajeme, víme že jde o zombie serial už v první scéně seriálu jsou vidět. achjo  Postavy ploché jako stůl, Wesker není Wesker, ale naprosto iracionální věděc, který se sebou nechává manipulovat.. předpokládám, že tam bude nějaké odhalení že to nebude on vůbec dále aby "šokovali" Typuji clon? možna i více než jeden...  A co se týče "Resident evil" no Resident evil to nevidělo ani ze zatáčky, jen si sprostě vzali značku kterou si na tuto hrůzu přilepili.  Jak jsem před vydáním četl že to bude v "budounosti" tak jsem řikal ok možna tam budou nějaky zajimavý nápady a třeba by se to mohlo i provázat s hlavním story linkou z her. Ale ne toto zase máme zombie apocalypsu na globální bázi. Kdyby tady nebyli takové debilni timejumpy a soustředili se na to "drama" z minulosti bylo by to alespoň trochu zajímavé, ale toto je  kalamita... Trochu jsem doufal že to bude alespoň guilty pleasure, ale ne je to přesně takové jaké jsem předpokládal.. ()

NiWi

Tohle je nejen jednou z nejhorších (volných) herních adaptací, ale také jedním z nejhorších seriálů od Netflixu poslední doby. Tento projekt má zkrátka tolik nedostatků, až je mi herců v něm skoro líto, protože ti jsou jednou ze světlých stránek (ne však vždy). Sem tam je nějaká sekvence zajímavá, sem tam se objeví náznak napětí nebo dramatičnosti, a sem tam to zkrátka a dobře ujde. Bohužel tyto drobnosti nevyrovnají nezajímavý a špatný scénář, nelogicky zametající se všemi dějovými zvraty a postavami, které nutí odříkávat umělé dialogy dokola a dokola, a spoustu dalších produkčních nedostatků. Stejně jako Welcome to the Raccon City, i zde musím bolestivě konstatovat, že tento projekt nestojí za čas strávený u něj. Pokud doufáte ve slušný zombie seriál, koukněte se na The Walking Dead. Pokud jste fanoušek herní série, od seriálu Resident Evil: Lék utíkejte a neotáčejte se. Ať se tento počin snažil být čímkoliv, rozhodně to není Resident Evil. Více ZDE ()

Likan7

Děj v postapokalyptický budoucnosti příšerný, děj v přítomnosti o chlup lepší, ale stále skoro nekoukatelný. Jediný vyloženě + seriálu by se dala označit jen Paula Nunez. Sice i ta často přehrává až běda, ale alespoň je tu za pěknou mrchu, nosí podpatky a dle svých slov perfektně š***. Zbytek fakt nestojí za zmínku. Scénář je hrozný, akce neexistuje, zombie tu prakticky nejsou, na konci je wtf dinosauří aligátor, nemá to eye candy momenty, má to jen solidní hudební doprovod. Jenže když je vám všechno doslova ukradený, stejně soundtrack ničemu nepomůže. Šílenost, která byla po zásluze zrušena. ()

Shaddy1

To je ale breku - není to Resident Evil, hrajou tam lesby, je to nuda, není to pořádná zombie akce, špatná technická stránka, hrozné herecké výkony...fuck it. Já si to užil, převážně tu depresivní beznaději, která byla cítit v každém dílu. Hlavní herecké duo je úplně ok, Bert Wesker válí a celkově mi to přišlo dost dobré (akční scéna v bunkru byla skvělá). Těším se na další sérii. ()

Zajímavosti (21)

• Všechny zbraně vojáků Umbrelly jsou přeplastované repliky zbraně Kriss Vector. (UncleMorty)
  • Na konci epizody hraje píseň „My Heart Has Teeth“ od DJ Deadmau5 a Skylara Greye. (Zix.)