Resident Evil: Lék

• USA Resident Evil

Epizody(8)

Skoro tři desetiletí po objevu viru T dojde k epidemii, která odhalí temná tajemství Umbrella Corporation. (Netflix)

Recenze (146)

NiWi

Tohle je nejen jednou z nejhorších (volných) herních adaptací, ale také jedním z nejhorších seriálů od Netflixu poslední doby. Tento projekt má zkrátka tolik nedostatků, až je mi herců v něm skoro líto, protože ti jsou jednou ze světlých stránek (ne však vždy). Sem tam je nějaká sekvence zajímavá, sem tam se objeví náznak napětí nebo dramatičnosti, a sem tam to zkrátka a dobře ujde. Bohužel tyto drobnosti nevyrovnají nezajímavý a špatný scénář, nelogicky zametající se všemi dějovými zvraty a postavami, které nutí odříkávat umělé dialogy dokola a dokola, a spoustu dalších produkčních nedostatků. Stejně jako Welcome to the Raccon City, i zde musím bolestivě konstatovat, že tento projekt nestojí za čas strávený u něj. Pokud doufáte ve slušný zombie seriál, koukněte se na The Walking Dead. Pokud jste fanoušek herní série, od seriálu Resident Evil: Lék utíkejte a neotáčejte se. Ať se tento počin snažil být čímkoliv, rozhodně to není Resident Evil. Více ZDE ()

Likan7

Děj v postapokalyptický budoucnosti příšerný, děj v přítomnosti o chlup lepší, ale stále skoro nekoukatelný. Jediný vyloženě + seriálu by se dala označit jen Paula Nunez. Sice i ta často přehrává až běda, ale alespoň je tu za pěknou mrchu, nosí podpatky a dle svých slov perfektně š***. Zbytek fakt nestojí za zmínku. Scénář je hrozný, akce neexistuje, zombie tu prakticky nejsou, na konci je wtf dinosauří aligátor, nemá to eye candy momenty, má to jen solidní hudební doprovod. Jenže když je vám všechno doslova ukradený, stejně soundtrack ničemu nepomůže. Šílenost, která byla po zásluze zrušena. ()

Marceloo

Vedec Albert Wesker sa so svojimi dcérami presťahuje do nového domu v komunite New Raccoon City. Umbrella Corporation tu pracuje na novej droge s názvom Joy, ale ich ozajstné plány sú omnoho temnejšie. - Resident Evil považujem za jednu z najpreceňovanejších hororových sérií a jej kultový status mi bol vždy záhadou, ale oproti tomuto je asi každý jeden diel klenotom. Toto je tak nezmyselná zlátanina, že sa to ťažko popisuje. Jediné, čo sa tu dá pochváliť, je vizuálne prevedenie a silné herecké výkony, ale aj keď sa herci snažia hrať naplno, scenár jednoducho neumožňuje, aby z toho vzniklo niečo zaujímavé. Nedotknutelnosť hlavnej postavy je miestami až úsmevná a jej motivácia je úplne debilná (dcéra, ktorá o ňu absolútne nejaví záujem). Dopozerať sa to dá. Teda pokial pri tom budete robiť ďalších desať vecí a občas si spomeniete, že vám na obrazovke beží epizóda seriálu. ()

AngelG odpad!

Bože za co opravdu. To snad mám ještě se slzou vzpomínat na tu příšernou srajdu z minulého roku anebo snad na Milu, co vykopne ze vzduchu padající sklo do psa s držkou jak Demogorgon? Proč to musí neustále tak prznit, proč! Nejen, že se nám opět opakuje moderní soutěž "kdo obsadí nejvíce rolí kýmkoliv jiným než bělochy", takže se dočkáme něčeho tak neuvěřitelného jako je černý Albert Wesker, ale ještě to je k uzoufání opět tak dementní. Co má tohle s předlohou společného? Ruku na srdce, herní RE (když bereme opravdu jen originál do 3. dílu) nemá extra komplexní příběh. Je to víceméně jen přežití v nakaženém Raccoon city, ale oni prostě nejsou schopní ani natočit to, aniž by do toho nervali nějaké nesmysly anebo totálně nepředělali nějaké části. Jak si opravdu všichni tihle scénáristi a režiséři můžou myslet, že můžou překonat jakoukoliv předlohu? Vylepšit? Proč ne. Ale úplně si to překopat k obrazu svému, kdy vlastně nemám žádný pořádný anebo nápaditý nápad a jenom na to dát nálepku RE, protože to lidi znají, to je opravdu ubohost. ()

kukkik odpad!

Jedno jediné je třeba tomuto seriálu přiznat. A sice tolik, že je to opravdu horor, horor se na to dívat. Kolik miliard dolarů bude Netflix ještě muset vyhodit oknem, než pochopí, že líbivou Woke propagandou sice (možná) umlčí těch pár řvoucích psychotiků na druhé straně oceánu, ale zbytek diváků odradí a navíc zaneřádí popkulturu stovkami tisíc hodin odpadního obsahu, jako je tohle? Když si procházím svoje poslední recenze, sám se hrozím nad tím množstvím udělených nejnižších hodnocení u nové tvorby, nicméně nemůžu jinak.. kdybych měl takovéhle splácanině dát byť jen jedinou hvězdu, musely by snad všechny filmy a seriály, natočené před érou VOD, dostat naopak o hvězdu víc. Tohle nestojí ani za vteřinu divákova času. odpad! ()

Zajímavosti (21)

• V čase 26:31 můžeme slyšet tzv. Wilhelm scream. (LUKICKK)
  • Podle showrunnera Andrewa Dabba je seriál kánonem a pojí se s příběhem herní série. Dějová linka 1. série seriálu se odehrává cca rok po událostech videohry „Resident Evil: Village“. (NiWi)